Üdv blogolvasó, és GG adminok (de inkább csak Adminok)!

Elősször is elnézést amiért And1 videója elé írok, de muszály mostmár levezetnem a feszkót...

Most elég nyugisan írom ezeket a sorokat, mert az elmúlt hétben nagyon felhúztak az események...

Mégpedig az húzott fel, hogy én úgyérzem, az összes Admin tagunk szarik bele az egész Good-Games-be. Én úgy gondoltam ezt a csapatot, hogy majd különböző eseményeken, majd összejövünk, hogy majd együtt baromkodjunk, hogy jólérezzük magunkat, de ehelyett azt tapasztalom, hogy csak én akarok is valamit a csapatban, a többiek pedig szarnak bele, csinálják a munkákat és tök hepi minden...
Azért szeretnék ilyen sok Eseményt, hogy kicsit barátiabb legyen a hangulat, és hogy senkinek se legyen panasza...de úgylátom erre csak én akarok tenni.

Ma Szombaton akartuk felvenni a Karácsonyi videónkhoz a szinkront, ahol majd együtt hülyüljük el azt a 20 perces videót...de sajnos az lett belőle, hogy majdnem az egész "csapat" aztse tudja hol van, mi van, és hogy nappal van e vagy éjszaka (persze ez csak kültői túlzás). Nem neveznék meg most senkit, mert szerintem mindenki tudja magáról. 1 hónapja készítgetem ezt, de most úgyérzem hogy az egész munkám semmit se ér...
Én azt megértem hogy ide kell menni meg oda meg amoda, de egyrészt legalább szóljatok nekem pár nappal, és másrészt pedig tudjátok hogy mit szerettem volna...

És akkor még a bejegyzésekről sem beszéltem, amikor csak szinte én írok ide (jó, Isty is ír, de csak a tesztjeit. Mostanában a többiek is írnak mert hát szóltam nekik)...ha megnézitek a korábbi bejegyzéseknél a szerzőt, a legtöbbnél csak az én nevem olvasható, és csak néha-néha amikor éppen halálra unják magukat az Adminok, akkor bigyesztenek ide valamit...

Szóval...most tanácstalan vagyok...tényleg egy jobban összeszokott kis csapatot akartam összehozni, nem pedig robotmunkásokat...ezért hát a következőt kérdezem mindenkitől...

Haggyuk a picsába az egészet, mert szart sem ér amit csinálok egy jobb csapatért, és akkor bomoljon fel a Good-Games...
Vagy végre normálisan hozzááltok, és akkor egy hónapban egyszer így összejönnénk különböző eseményekre, és elbaromkodjuk itt az időt...

A válasz tőletek függ, mostmár kicsit lenyugodtam...

Üdv: Borsesz

A bejegyzés trackback címe:

https://good-games.blog.hu/api/trackback/id/tr251592419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csernabanu (törölt) 2009.12.12. 14:17:48

nehogy abba haggyátok! hát bele halok!

belike 2009.12.12. 14:34:52

Szerintem folytassátok...

NitroN (törölt) · http://nitronvideos.blog.hu 2009.12.12. 15:00:01

Ezt meg kell beszélnetek.De nehogy abba hagyjátok :)

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2009.12.12. 15:24:30

Na, én ezért dolgozok egyedűl! :)

Egyébként sztem ha már elkezdtétek és tényleg jól csináljátok, ( mert jól csináljátok) akkor szerintem ne hagyjátok, inkább beszéljétek meg, hogy pontosan mit is akartok.

Benyo513 2009.12.12. 16:00:15

OMG, krízishelyzet... Hogyha meg nem csináljátok, akkor meg talán azt előbb kellett volna megbeszélni, hogy kiléptek.

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2009.12.12. 16:10:01

Én a végsőkig kitartok, csak időm nincs.

ROw2 · http://www.xfire.com/profile/row2 2009.12.12. 17:00:22

Hát nekem az a véleményem hogy :
Erre az évre zárjátok be a GG-t és beszéljetek meg mindent pihenjetek és akkor jövőre újult erővel visszajöhettek
De ne NE ! Hadjátok abba !!!

t1011 2009.12.12. 18:38:49

Borsesz lehet hogy túl komolyan veszed ezt a blogolósdit
nem az a lényeg (legalább is szerintem) hogy mindig legyen valami friss és folyamatosan változzon a blog hanem hogy jól szórakozz a videó készítés közben .
Lesz videó amikor lesz .mint Rockerlalee nál vagy Othaláéknál náluk van hogy 1 hónapig semmi életjel aztán újult életerővel nekiülnek vidizni

Ez az én véleményem

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.12.12. 19:11:05

@t1011: te se érted mi a gondom...olvasd el mégegyszer...

haveeer 2009.12.12. 21:27:37

GG maradjatok... Ha befucsoltok (DE NEM LESZ IGY) akkor én még remélem,hogy Borsesz barátomtól mega többiektől kapunk videókat :)

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2009.12.12. 21:34:59

@Borsesz: Figyelj. A többiek is emberek, élik az életüket, társasági életet, edzenek, egyebek, nincs mindenkinek mindig ideje, te most géphez vagy kötve gyakorlatilag a lábad miatt, de ha már nem kell otthon lenned, te is kevesebbet fogsz a bloggal foglalkozni, meg úgy az egésszel. De ne feledjétek, mint mondott I.Lipót.: Egységben az erő.
(Ergo, ha nem fogtok előbb-utóbb dűlőre jutni, megegyezni, hogy mi legyen, tényleg baszhatjátok az egészet - De azért remélem nem így lesz)

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2009.12.12. 21:43:23

Én idáig ami tőlem tellett megtettem bár én sem vagyok tökéletes, sajnos kevés mostanában a szabadidő annyi hogy tudok ide tesztet írni. Sajnos ha megszakadok sem tudok többet posztolni

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.12.12. 21:59:46

@Njugi: én azt teljesen megértem...ezért is csak 1 hónapban egyszer akarok valamit...
de tudod csak az bánt hogy 1 héttel előbb szólok hogy ez lesz meg az...aztmondják jó...és utánna kiderül hogy szinte senki sem tudja hogy mi lesz...csak ez mérgesített fel...

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2009.12.13. 10:11:52

Hááát nálunk is voltak már hasonló dolgok..Amikor úgy volt, hogy na elég ennyi, befejezzük ezt az egészet..csak párat említsek:
-Amikor Denny kilépett, és Ati egyedül maradt a TGF után is, úgy volt feloszlik a PCJE, de nem sokkal azelőtt, beléptem én, és úgy döntöttünk, hogy még is együtt maradunk..Visszaesett a látogatottság, és még egy jó 2 hónapig fontolgattuk azt, hogy inkább egyedül folytassuk más név alatt. Szerencsére ez nem történt meg, de nagyrészt nem rajtam múlott..
-Amikor a 2. évados intrónál Atival elég szépen összekaptunk [egy egyébként részletkérdésnek számító dolgon] is majdnem szét ment a csapat.
-Az évadzáró videónál kis híján szét szidtuk Dsomogyit, mert nem jött fel MSN-re, amikor csináltuk az évadzárást, így késett egy napot a vidi.

De pont eme videó készítésénél jöttünk rá, mennyire jól is össze tudunk dolgozni [miután Mogyi feljött xD] és mennyire jól el tudunk hülyülni..Szóval ezt a közös vidit szerintem nektek mindenképpen meg kellene csinálnotok, és remélem, hogy ti is úgy látjátok majd a vidi után, ahogy én..

KatLevente · www.youtube.com/c/Hunbadfear 2009.12.13. 11:33:31

Na persze. Itt lustaság? Gyere kicsit át hozzánk és feltűnik mi az hogy lusták az adminok. Amúgy meg... Úristen! Mik ezek a hópelyhek? Most szúrták ki a szemem. Mind1. Szerintem azért ilyen problémám nem egyből a felbomlás lehetne az első ötlet. Ott van még az adók növelése meg ilyenek. Meg mi se tudunk összehozni ilyet mert mindenki úgyse ér rá egyszerre.

U.i.: Amúgy meg mi akartunk elsőnek fölbomlani. Szóval ha mi fölbomlunk az nem lopás mert mi már előbb kitaláltuk. Hallod Pezz? Mi már előbb kitaláltuk!

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.12.13. 11:50:03

@badfear: jajj Badfear XD
akkor lécci szúrd vissza a szemed :D
süti beállítások módosítása