A vagány amcsi zsaru

2009.08.10. 12:02

Üdv mindenkinek, ez az első játéktesztem ezen a blogon remélem tetszik!
 
Ahogy a játék neve is mutatja ez a játék Los Angelesben játszódik, és egy Nick nevű zsarut alakítunk, pont mint az akció filmekben. A történetre itt sem figyeltem introkat elnyomtam mert nálam ez nem fontos szempont remélem nem haragszotok meg érte. De akit érdekelne ITT elolvashatja;).Amúgy ez egy 2004-es játék amit az Activision készített. Ez véletlenül meg van eredetiben, a Tescoban 2070 Ft.- volt, tehát megérte az árát.
Ha nincs ráírva a borítóra hogy Activison akkor nem veszem meg mert ez a cég jó játékokat csinált, pl. Call Of Duty sorozat. Elsőre a GTA-t idézi mivel külső nézete akció játék. Egy Nick nevű fickóval kell üldözni a rossz fiukat. Ami tetszett, az az volt, hogy ha egy küldetésben meghalok vagy valamiért nem sikerült, választhattam hogy újra próbálom, vagy mennyen tovább a történet. Ha azt választom hogy mennyen tovább a történet akkor, azzal kell kicsit időzni hogy járőrözök az utcákon, és el kell kapni a csúnya rossz bácsikat, de ez nem jelent gondot mert többnyire csak verekednek, lelövöm őket „osztjóvan”. Egy kis idő után mehetek tovább a következő rendes küldetésre. Járőrözés közben lehet olyat csinálni hogy elmegyek gyakorolni a lövést vagy a verekedést. Hogy minek azt nem tudom, mert mindig eltaláltam az összes cált és semmi. Apropó verekedés. Sokszor kell a nagy főnököket megverni, de nem engedik magukat könnyen. Tetszett, de nem valami reális, miért nem ránthatunk fegyvert és bumm a fejbe. De ehelyett össze kell verni. Olyan is volt hogy egy sztriptíz bárban a csajokat kellett megverni. Hát az egy mélypont volt. Ez milyen munka már hogy egy kigyúrt zsaru nem bír el néhány ribivel:). A másik dolog ami nem volt valami jó megoldás az a fegyverek felvétele. Alapból két revolverem van, ami nem valami nagy tűzerő. Például ha felveszek az ellenségtől egy AK-t akkor az egyik kezemben az van a másikban a pisztoly. Ha felveszek még egye értelem szerűen mind a 2 kezemben az lesz. Idáig semmi gond, a probléma ott van hogy csak egy tár van mindegyikhez, és nem tudok lőszer felvenni hozzá, legalábbis nem jöttem rá hogyan kell. Az egyetlen megoldás hogy lerakom a fegyver és felveszek másikat ami nem valami jó ha öten lőnek rám. Tehát ezt kicsit elszúrták. Az olvastam hogy Los Angeles utcáit műholdas képekről 1:1ben lemásolták. Ez egész jó de szerintem sokan nem voltak Los Angelesben még tehát felesleges. Volt még egy rossz rész a játékban a lopakodás. Néhány pályán lopakodva kellett leütni az ellenségeket. De miért is? Máshol 30 embert kell agyon lőni itt pedig nem lehet őket csak úgy lelőni? De mindegy ez legyen a legrosszabb dolog minden játékban. A grafikával nem volt bajom bár nem a legszebb de tűrhető. Volt amikor kicsit a fizika is kikapcsolt de csak egyszer volt.Lehet lövöldözni lassíttva is értelme nincs de jól néz ki:). Ja és a bónusz pálya. Egyik fejezet végén volt egy bónusz pálya ahol mehettem autó versenyre vagy különleges lőgyakorlatra. Jó volt csak nagyon nehéz. Játékélmény tökéletes, mint mondtam nálam nem döntő szempont a történet de a lövöldözések és a verekedések azért megadták az alaphangulatot. A járőrözések unalmasak, de ez vehetjük büntinek is mert nem vittük végig a küldetést. Amúgy amikor kinyitottam a tokot 4 azaz négy CD fogadott -.-. nem lett volna praktikusabb egy DVD-re rakni?
 
Gépigény:
 
100% DirectX 9 komp. 32 MB-s videokari.
Windows 98/ME/2000/XP
Pentium III 8000Hz vagy Athlon XP 1500 CPU vagy jobb
128 MB ram
3.1 GB szabad lemezterület
(Forrás: Borító :D)
 

Értékelésem:
 
 
Grafika: Egész jó de nem a legjobb 8/10
 
Játékélmény: Általában élvezetes de néha nem a legjobb 9/10
 
Mesterséges Intelligencia: Nem volt vele bajom, nem tapasztaltam buta ellenfeleket. 10/10
 
Hang-Zene: Hát… Nem a legjobb 8.5/10
 
Összességében: Ez egy JÓ játék, mindenkinek ajánlani tudom, töltsétek le, de szerintem ha megveszitek akkor is megéri azt a 2000 Ft-t.--> 9/10
 
Ha kérdésed vana  játékkal kapcsolatban írj a kommentekbe, vagy írj nekem e-mailt acelagyar@freemail.hu. ha van elírás vagy valami hiba azt pls a kommentekbe. Kösz.
 
 
Hitler a játékban? Csak nem mumifikálódott? XD
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(Képért és rövid kommentárért köszönet Borsesznak:D )
 
Isty-2009. 08. 10.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://good-games.blog.hu/api/trackback/id/tr211300098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eddie0518 2009.08.10. 12:25:04

Gatulálok szerkeztőelvtársa!:P
Nagyon jó!

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.08.10. 12:35:01

én is grat...nagyon klafa lett ;)

t1011 2009.08.10. 15:12:39

jó lett isty csak így tovább

fallerv (törölt) 2009.08.11. 22:46:24

ennek a második része nagyon elát és bug mieatt végigvihetetlen :(

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2009.08.11. 23:13:00

@fallerv: elát=állat? :D Amugy az a Streets of Nex Your nem?

fallerv (törölt) 2009.08.12. 19:57:10

igen han én meg azt vettem a tecsoba 2090 ért :P

amugy nem streets Of New Yourk
hanem new yourk city

tehát igazi bűnügy new yourk városba
(igen az elát állat >)

fallerv (törölt) 2009.08.12. 19:58:28

guud hájzön gémsz tán tán látju prodágsön
süti beállítások módosítása