De felmerül a kérdés hogy hogyan térhet vissza ha el sem ment. De lényegtelen:).

Eme játék neve: Cabela's big game hunter 2009.Ez egy 2009-es csoda. A készítő a névből ítélve a cabela vagy mi a pihe. Ahogy a nevében is benne van ez egy vadászós játék. No de mire kell vadászni? Emberre? Trollokra? Vagy aranyos nyuszikra? A tovább mögött minden kiderül.

 

 

Itt állatokat kell leölni. A játékban van championship rész, ahol küldetésekre van osztva. De nem is kerülgetem a forró kását, minden küldetés egy az egyben ugyanaz. Csak a pályák változnak és az állatok, de ettől eltekintve mindenhol meg kell ölni egy megadott számú állatot, majd jöhet a minigame ahol kisebb állatokat pl. rókákat kell kilőni vagy kacsákat. Ez eleinte jó volt, csak egy idő után ellaposodott. Mindig ugyanaz, löjj le 5 szarvast, minijátékban 5 rókát majd vadászd le a „főellenséget” ami mindig egy nagyobb szarvas. Bár az első pályán volt olyan hogy megakart ölni egy medve és el kellett előle ugrani. Na bumm.. azóta sem volt olyan bár még nem vittem ki a játékot. Az 1. pályán olyan is volt hogy sziklára kellett mászni 2 gombot kellett nyomkodni igazából egy kezes csukott szemes feladat volt, meg egyensúlyozni egy rönkön, ugyanolyan volt. Nem rossz ez a játék csak, kicsit monoton lett, semmi változatosság. De hogy valami jót is mondjak. A fegyverek amiket mindig kapunk elég türhetők, de a TPS nézet ezt ellehetetleníti. Szerintem ha ezt FPS-ben csinálják meg akkor az nagyot ütött volna. Bár lehet hogy ez csak az én véleményem. Hogy mi pudvás kakkanatért nem lehetett kicsit változatosabbra csinálni, számomra érthetetlen. Akkor ez egy majdnem százas játék lenne. A másik gyenge pontja a közlekedés. Mindig valami fószert kell megkeresni aki segít nekünk. Van térképünk is. Akkor mi a probléma? Az hogy mindenhol láthatatlan falak vannak amitől nem kicsit megy fel a pumpa. Mindenben elakadok a vízen nem lehet átmenni, a kövektől 2 méterre vagyok de nem bírok arrébb menni. Az ilyen bugok kiverik nálam a biztosítéskot. A grafika szerintem jó, és amúgy a táj szépen meg van csinálva. Ha meggyilkolunk egy állatot visszajátsza a lövést, pontosabban megmutatja a golyó útját, és kiírja az elejtett állat adatait ami szerintem felesleges, bár a visszajátszás nagyon csecse. Ami még említésre méltó az a leshelyek, vannak pl. fán, és a földön lévő leshelyek amibe be lehet ülni, szerintem jók bár nagyon ritkán lehet használni. No meg ott vannak a hívogató sípok amivel állatokat lehet odahívni az is elég jó. Íly módon még keresni sem kell őket.

Gépigény:

Minimum:
Processor - Intel Pentium 4 / AMD ATHLON XP - class 1600MHz
Windows XP - RAM 512MB (including operating system memory)
DirectX 9.0c (latest version)
Geforce 6600 / ATI Radeon X1600 (128 MB VRAM) or better.
1400 MB uncompressed HDD space
DirectX compatible sound card
Javasolt:
Processor - Intel Pentium 4 / AMD ATHLON XP - class 2000MHz
Windows2000/XP - RAM 1024 Mb (including operating system memory)
DirectX 9.0c (latest version)
GeForce 7900 / ATI Radeon X1900 (256Mb VRAM) or better.
1400 Mb uncompressed HDD space
DirectX compatible sound card

Összegzés/Értékelés:

Pozitívumok: Szép táj, faja design, alapötlet elég jó.
Negatívumok: Bug, ellaposodott játékélmény.

 

Játékélmény: Eleinte jó de sajnos ez egyre jobban csökken, és nem mellesleg vannak bugok->7/10.

Grafika: Tetszetős, szép táj, de néhol elmosódottak a textúrák, bár engem nem zavart soha az ilyen de attól még értékelendő.->9.5/10.

Mesterséges Intelligencia: Igazából az állatokank van egy kevés, de tényleg csak egy hangyaf@sznyi kevés.->7.5/10

Irányítás: Nem túl nehéz alapból, de sajnos ezek a láthatatlan falak megkeserítik az életünket.->8/10

Hang-Zene: A fegyvereknek jó hangja van az állatoknak is nincs vele gond mivel nagyon kevés van, bár néha nincs hangj a ajárásomnak néha meg van.->9.5/10

Összességében: Jó lenne ha az említett hibákat kiküszöbölnék akkor egy nagyon jó játék lenne, bár így is el van vele az ember, csak egy idő után picit unalmas. Szerintem egy próbát megér de többet nem. -> 8/10

 

Kösz hogy elolvastad!

 

Isty- 2009. 12. 06.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://good-games.blog.hu/api/trackback/id/tr201577888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kylloy 2009.12.06. 14:40:13

A leírás alapján nem, de a vidi alapján kipróbálom.

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2009.12.06. 14:54:39

@Kylloy: Ki lehet ezt próbálni, nem rossz alapból csak egy idő után unalmas

NitroN (törölt) · http://nitronvideos.blog.hu 2009.12.06. 15:27:40

@Isty001: Jó teszt lett.Lehet,hogy egyszer kipróbálom a játékot.

Erevis · http://erevis.posterous.com/ 2009.12.06. 15:31:12

@Kylloy: Én viszont ponthogy a teszt miatt fogom kipróbálni. Jó teszt lett!

Benyo513 2009.12.06. 16:33:26

Nekem sohasem jöttek be ezek a vadászos játékok. Jó teszt, és a szám is jó a videóban :-) !

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2009.12.06. 17:18:04

@holecz96: @Erevis: Örülök hogy tetszik:)

@Benyo513: Nekem csak a telómon van meg a deer hunter onnan jött az ötlet hogy leszedek PC-re is valami olyasmit mer telón nagyon tetszett. Amúgy örülök hogy neked is tetszik:)

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2009.12.06. 18:58:59

én anno a 2004-esel játszottam.Az ugyan így uncsi volt, de ott voltak járművek is.
süti beállítások módosítása