A Game&Gamer második részében, egy videószerkesztős játékost interjúvolunk meg.
Jó szórakozást!



Üdvözlök mindenkit itt a Game&Gamer-ben. Itt van velünk társoldalunk egyik főszerkesztője: Laja

-Hello
 

Első kérdésem: Mikor kezdtél el játszani videó játékokkal?
-Olyan 6-7 éves koromba kezdtem videó játékokkal játszanom


És milyen gépen? (ha szabad tudni?)
-Első gépem, ha jól emlékszem egy Windows 98-as gép volt nem emlékszem rá rég volt..


Aha… gondolom, már újabb géped van…
-Igen egy Windows XP van, rajta de nem sokára megszerzem a Windows 7-et
 

És mikor is kezdtél el videózni?
-Úh cirka 1 éve kezdtem,és azóta folytatom hébe-hóba elkészítek egyet eddigi videóim közül az első három gány lett de szerintem a Brothers In Arms videóm elég jóra sikeredett.
 

Általában milyen játékokat keresel a videóidhoz?
-Hát meg kell mondani elégé háború buzi, vagyok.. Szóval, ha háborús pl: Tankos, vagy gyalogsági stratégiai bármi jöhet kivéve ilyen pilóta és hajó szimulátor azokat nem csípem, de szóval a Call of Duty és a Biah jellegű játékok bármilyen mennyisébe jöhetnek..
 

Nah és akkor felteszem a varázskérdést: mi a kedvenc játékod?
-Háát számomra ez nehéz kérdés ... Mert eddig elég sok jó játékkal játszottam... De szerintem örök kedvenc a Call of Duty sorozat szval 1-2-4-5 (3 nem mert csak konzolra volt és nem játszottam vele...)
 

Ezt mióta játszod?
-Ha jól tudom olyan 10 éves vagy talán 8 éves koromba ismerkedtem meg vele egyik rokonomnál és az óta nyomom, ha valahol találkozok vele...


És legelősször hogy szerezted meg a Call Of Duty-t?

-Hát a rokonom nagy kalóz ... szval neki van vagy 200 kalóz játék és abból szemezgettem és megtaláltam és haza hoztam magamnak.
 

Aha...akkor te nem vagy a bolti játékok híve?
-Hát nem mondhatnám...Van eredeti játékom Pl.: Brothers In Arms,Call Of Duty 4!Többi mind kalóz... de eddig 20.000 FT-ot költöttem 13.000 Cod4 7.000 BIAH!De átlagos család vagyunk nincsen fölösleges 20.000 szóval azért nincs nagyon rá keret. Ősöknek meg ez a dolog nem jön be szval néha veszekedés van meg én csak arra költök amire tudom,hogy érdemes és nem dobom ki a pénzt az ablakon..
Gondolom, sokan vannak így vele


És ha betörnek hozzád a SÜN-ök, elhallgatatják a kutyád, és karanténba helyezik a géped? (kíváncsiság fájna...)
-Erre csak annyit mondok,hogy IMÁDKOZNI KŐ! xD meg szerintem 1 az 1000000,hogy pont hozzám jöjjenek. De ha jönnek, akkor menekülnék…


Ez így van...visszatérve az eredeti témához: van olyan játék, amit nagyon utálsz?

-Egy kemény 8 éves koromba kapott játék LEGOS (LOL) amelynek semmi értelme csak hát a ősök nem értenek ehhez


És mi volt végül is a játék? Történet, játékmenet?
-Nah hát dióhéjba annyit, hogy egy várost kellet építeni ilyen SIMS stílusú, de hát borzalom elmondani nem lehet. De embereket nem lehetett irányítani azt csináltak, amit akartak
 

Aha...akkor még annyit mondj el hogy mi a blogotok címe, leírása, és linkje
-Haver Team Röviden HT (Érdekeség ez a a két betű Lekvár barátom monogramja) Leírás:Játékokat mutatunk be,Játék híreket és érdekeségeket közlünk az emberekkel. és a link: www.haverteam.blog.hu
 

Úgy bizony, aki kíváncsi Laja és (társszerkesztője) Lekvár blogjára, az látogasson el a Haver Team-re. Köszönöm a válaszokat!
-Én köszönöm!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://good-games.blog.hu/api/trackback/id/tr691508590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

haveeer 2009.11.08. 13:20:48

Elég érdekes ezt igy visszaolvasni!:)

haveeer 2009.11.08. 16:41:03

Kíváncsi vagyok fog-e nőni a látogatók száma...

haveeer 2009.11.08. 16:47:29

@peti960: Köszi :) Remélem tetszeni fog majd az amit látsz :)

Shaz. (törölt) 2009.11.09. 18:55:12

nekem is érdekes volt meg csodálkozom hogy engem is említettél. Mondjuk én túl sok újat nem tudtam meg :D
süti beállítások módosítása