I'm back

2010.03.02. 17:52

EDIT: Nos akkor Szombaton, este 8-kor várok mindenkit MSN-en. Aki nem jön az kérem szóljon. De remélem nem lesz ilyen mert elég sokmindent kell megbeszélni...

Üdv!

Nem, még nem a GG-hez tértem vissza. Abból még van egy hónap...
De a kórházból sikeresen kijutottam.

Mivel Március van, ezért lassan hozzákezdek az elmaradt Kérdezz-Felelek dologhoz. Remélem jut időm rá, mert már többször átlestem a kérdéseket.

Apropó majd az Adminok mondják el nekem kommentbe, hogy mikor érnének rá egy kis konferenciára. Valamit megkéne vitatnunk.

Utolsó dolog: Frissítgetem a Nagyon saját blogomat. Akit érdekel: borsesz.blog.hu
Akit meg nem izgat, az nem izgat. Én is csak unalmamba írkálok oda :)

Üdv: Borsesz
 

Isty: Bocs hogy beleírok, de ha már itt tartunk nekem is van egy blogom, itt többnyire COD2 mapperkedésről lesz szó, kirakom az elkészűlt mapjaimat, illetve lesznek leírások a pálya készítéshez, de lesz még más is. Még nincs fenn semmi,de hamarosan lesz.

www.isty001.blog.hu

Nem mellesleg, hétvégén a Karakterharcos "résztvevőket" szeritnem összeírom, és megvitatom a többiekkel, (ha tudom) és akkor el is indúlhat csak az elmúlt időben nem volt túl sok szabadidőm. És csak ajánlani tudom Borsesz blogját, minden féle dolgot megvitathatunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://good-games.blog.hu/api/trackback/id/tr491803378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Benyo513 2010.03.02. 18:18:12

Péntek 18:00 környékén szerintem ráérek.

Erevis · http://erevis.posterous.com/ 2010.03.02. 20:05:37

Hétköznaponként 16:00-20:00-ig nem érek rá. Hétvégén bármikor jó.

Benyo513 2010.03.02. 20:56:05

Szombat 20:00? Akkor már a szülők se nagyon idegesítenek.

And1. 2010.03.03. 14:57:44

Szombat 20:00 nekem is jó :-)

Sindare · http://sindareakvarisztika.blog.hu/ 2010.03.04. 09:18:39

Jó ez a bejegyzés :) Én is ide írjam a blogomat ? :D

Nem tudom mikor érek rá, szombat 20:00 szerintem nekem is jó.
süti beállítások módosítása