Úgy döntöttem hogy inkább szöveges játéktesztekkel próbálkozok meg.

A fejlesztő és a kiadó a City Interactive és tudomásom szerint idén adták ki. Így első ránézésre gondolom nem kell magyarázni hogy amikor elöször megláttam a borítóját azt hittem hogy egyesével tépem ki a fanszőrömet.  Akik nem ismerik a Call of Duty-t azok is látják hogy van egy hangyányi hasonlóság a borítók között. (A cod jelent meg elöbb)

Viszont ebben a játékban csak Sztálingrádban harcolhatunk, összesen 5 pályán. Azt tudni kell hogy a játék ideje nagyon rövid.A játék pályái válozatosak, a grafika nagyon jól kidolgozott az effektek szépek. Amit nagyon sajnáltam hogy lehett volna kicsit több MG lövőállás, kicsit több sniperes rész, mert mindegyikből nagyon kevés volt.

Ami még kicsit nem tetszett az az volt hogy kicsi volt a bejárható hely, kis helyen lehetett csak mozogni. Kicsivel nagyobb tér is jobb lett volna.Több robbantgatás is belefért volna. Minden jóból csak egy kevés volt a játékban. Ami még kicsit zavart az hogy nem csak a borító hansonlít annyira a COD-ra. Végig olyan feelingem volt hogy a COD2-vel játszok csak más pályákon.Ha nem annyira CODosra cinálják meg akkor semmi bajom nem lenne vele, de igazából ez egy jó játék, főleg hogy ha belegondolunk ohgy ez City-s, és hogy a Battlestrike sorozatnak milyen korábbi tagjai vannak. Mindenkinek ajánlom, próbáljátok ki érdemes végig vinni egy párszor. Hogy említsek még egy-két idegesítő dolgot, egyik ilyen volt az hogy mindenben elakadtam. Lehet hogy csak nálam fordult elő de minden apró szarban megakadtam volt amikor újra be kellett töltenem a pályát azért mert a társam úgy állt meg az ajtó elött hogy nem tudtam tovább menni. A másik idegesítő dolog a létrázás volt. Szerintem az nagyon idegesítő hogy nem meászik fel autómatikusan a létrára hanm meg kell nyomni az F-et. És én SOHA nem tudtam lemászni a létrákon. Egyszerűen mindig leestem. Hiába nyomtam az F-et akkor sem mászott le direkt többször megpróbáltam lemászni de nem ment. Lehet hogy nem programozták be a lemászást? :)

Hogy valami jó dolgot is említsek, ott az utolsó pályá. Szerintem az nagyon ötletes volt hogy gázmaszkban kellett menni mert elgázosítják a gyárat, mint a képen is látható semmit nem lehet látni, azt sem hogy honnan lő az ellenség. De az utolsó pálya egy piros pontot érdemel. A játékot többször végig vittem már és nem nagyon találkoztam bugokkal. De nem is kell :).A mesterséges intelligenciáva nem volt bajom, csak néha a társaim bénáztak az ellenség is "okos". Tehát összességében jó játék, nekem nagyon tetszett. Bár van benne 1-2 dolog ami zavart. Szerintem ez a játék 8.5/10 . Azért ennyire értékelem mert nem bocsájtom meg a borítót és egy két dolog koppintásást még és az hogy ennyire rövid. Aki teheti próbálja ki. Remélem tetszett a leírásom, és kösz hogy elolvastad.Ha nem tetszett akkor lécci építő kritikát.

Rendszerkövetelmény (forrás: http://shop.pcdome.hu/)
Processzor:
Pentium 2,4 GHz vagy annak megfelelő teljesítményű processzor
Memória: 1 GB
Operációs rendszer: Windows XP / Vista
Optikai meghajtó: DVD
Merevlemez: 4 GB
Grafika: ATI 9800 Pro / GeForce 6600 vagy jobb
Hang: 16 bites, EAX 2.0-val rendelkező, DirectX 9.0 kompatibilis hangkártya
 

SZERK.: Chip2 tanáncsára (ami eszembe se jutott) külön pontozok mindent!

Értékelésem:

Grafika: Mint mondtam szép grafika, jó kis effektek, nem láttam bugokat, de néha-néha a semmiben elakadtam ezért 9/10.

Játékélmény: Nagyon jó izgalmas, de COD íze van kicsi bejárható térrel és a játékmenet is rövid ezért 8/10

Hang-Zene: Igazából szinte semi zene nincsen a játékban, szerintem egy halk zene mehetett volna végig alatta, a hangok viszont jók. 8.5/10

Mesterséges inteligencia: Ezzel sincs baj, "okos" ellenfelek, de néha bénázó társak. 9/10

Összeségében: Jó játék kevés hibával, próbáljátok ki!--> 8.5/10

Isty- 2009.06.30

A bejegyzés trackback címe:

https://good-games.blog.hu/api/trackback/id/tr561293461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morfran · http://morfran-games.blog.hu/ 2010.06.23. 13:23:49

Én is végigvittem a játékot, és a létrákon le tudtam mászni, vagyis inkább csúszni, mert csak megfogja létrát és lecsúszik róla. :) összességében szerintem is elmegy akár jó játéknak is, az kifogásolható, hogy igencsak rövid.(én 2 óra alatt vittem végig egyhuzamban, és elsőre :)
süti beállítások módosítása