A játékot Dév ajánlotta, és nem mellesleg megköszönném neki és mindenkinek aki tippeket adott hogy mit mutassak be. Olyan sok játékajánlást kaptam hogy egy darabig biztosan elég lesz, de attól még küldhettek az acelagyar@freemail.hu –ra. Ezt a játékot 2003-ban az Electronic Arts adta ki és az IO Interactive készítette. Nem mellesleg ez a Hitman 2 készítőinek az alkotása. Ez is külső nézetes akár csak a Hitman 2. A történet kb. az hogy a Szovjetek dobták le az első atombombát Berlinre, egész Európa kommunista lett köztük még Nagy Britania is. (Legalábbis Wikipédián ez van). A főhősünk egy szabadságharcos aki fel szeretné szabadítani New Yourkot. Ami aztán sikerül is ha ügyesek vagyunk. Ami nekem nagyon fontos hogy nem egyedül kell legyőzni egy egész hadsereget hanem gyűjthetünk társakat. Minden küldetésben az a lényeg hogy egy épületen a Szovjet zászlót kicseréljük Amerikaira ekkor vége a pályának. De érdemes a pályán a mellék küldetéseket is megcsinálni pl. felrobbantani egy helikoptert. Így megeshet hogy segítjük magunkat és a következő pályán nem lő ránk levegőből helikopter amit nagyon nehéz lelőni. És azért is érdemes ezeket a robbantásokat megcsinálni mert ezekkel nő a karizmánk. Ha eléri a 100-at a karizmánk akkor lenullázódik és eggyel több társunk lehet. Maximum 12 embert toborozhatunk magunk mellé. Ezeket az embereket általában a pálya elején kell összeszedni, akit akarok. Ez szerintem egy isteni ötlet. Játék közben érezhető hogy a Hitman 2 készítőinek benne van a keze a dologban, mert ugyanazok a fegyverek (bár itt jóval kevesebb van) és a hangjuk is ugyanaz. Ez természetesen nem zavarja a játékélményt. És még azt meg kell említenem hogy a Hitman 2 (ami egyik kedvenc játékom) készítői hozták a színvonalat. Újabb ékköve annak immáron 6 éves játék is lehet jó és nem csak azok jók amikhez már a NASA-tól kell gépet venni. És most kicsit kitérnék arra hogy sokan írtak hogy miért nem mutatok be vadi új játékokat ott van egy 2009-es is ha megnézitek, elmennének de kicsit szeretném az embereknek megmutatni hogy egy régebbi játék is lehet olyan jó mint egy mai akár jobb is. Na de visszatérve nekem nagyon tetszik az alternatív történet és nem a hagyományos II. VH-s vagy a terroristás vonalat követi. A játékélmény fenomenális. Nagyon szerettem vele játszani. Amitől még elállt a szavam az a társaink esze. Nem bénáznak nem csinálnak hülyeségeket hanem azt amit kell. Lehet őket irányítani. Három parancsot adhatunk nekik. 1, Visszavonul 2, Támad 3, Védekezés. Ezeket nagyon jól végrehajtják. Ez is egy nagyon jó dolog. Néha csak az ellenségek csináltak hülyeségeket, de ritkán de akkor…. Igazából kiemelkedő hibával nem is találkoztam, bugokkal meg végképpen nem. Olyan volt egy börtönben vagy egy órát szenvedtem mert nem találtam a rabokat nem jutottam el oda ahova kellett olyan volt mint egy labirintus. De mindegy ez még belefér. Az is kis apró baki hogy párlövéstől felrobban egy kocsi;). A mentés is érdekesen oldották meg. Mivel a szabadság harcosok bázisa a föld alatt a csatornában van, ezért menteni csak csatorna fedélnél lehet. Ki kell nyitni és oda állni ekkor felajánlja hogy máshova mennyünk vagy mentsünk. Tehát ez egy jó kis játék. Mindenkinek ajánlom. A következő tesztem immáron a 10. lesz és egyben egy különkiadás is.

 

 
Értékelésem:
 
Grafika: Tökéletes semmi gond nem volt vele nekem tetszik 10/10
 
Mesterséges Intelligencia: Néha buta ellenség de okos társak. 9/10
 
Játékélmény: Tökéletes néha kisebb nagyobb bakik de annyira ne volt zavaró 9.2/10
 
Összességében: Ez egy nagyon JÓ játék mindenkinek ajánlom mert nagyon szeretek vele játszani.--> 9.5/10
 
Ne felejtsétek hamarosan különkiadás!
 
Isty- 2009 Augusztus 27.

A bejegyzés trackback címe:

https://good-games.blog.hu/api/trackback/id/tr131341365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

belike 2009.08.27. 11:47:23

Na ez egy jó játék!Én sokat játszottam vele pár éve!Borsesz szerinted melyik lett a legjobb hitman?:)

peti960 · http://technika-clan.gportal.hu/ 2009.08.27. 12:10:10

sztem a hitman 3

mi a zenék cime?

nem akar valaki jedi academy be multizni

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.08.27. 12:21:55

Gratula Isty...egyre jobbak a tesztjeid :D

@belike: hogy a legújabb Hitman? Ha a Hitman 4-re gondolsz, nem tudom. El se indul a gépemen :D

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.08.27. 12:23:59

@peti960: én jáccottam Jedi Academy-vel multiba, Sindare-al együtt...de mostnaában annyira nincs időm hogy nem tudok játszani...

Dév 2009.08.27. 13:41:33

Ez a teszt is jó lett.
Próbáltad, hogy lenyomod a görgőt?
Egyébként a játék az egyik kedvencem.

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2009.08.27. 15:59:04

@Borsesz: Kösz:)

@Dév: Kösz még elpirulok:) Ja próbáltam elöhozza a fegyó választó menüt, meg ahol a medic kit van.

Dév 2009.08.27. 17:22:47

@Isty001: Én nem vettem hasznát, végiggörgőzni gyorsabb.

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2009.08.27. 19:21:46

@Dév: Ja az egysszerübb a csata hevében kihüvelyezni hogy mi kell :)

Dév 2009.08.27. 19:23:34

@Isty001: mindig az kell, amihez van lőszer, ilyen egyszerű :P

Urgod 2009.08.27. 20:19:11

Tudom hogy ez nem ide tartozik,de nem hiszem hogy máshol elolvasnák:
Tudja valaki hogy hol tudom INGYENESEN letölteni az Ught!-ot?


Még egyszer bocs az offért

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.08.27. 20:27:59

@urgod: semmi gond...am játékkal kapcsolatos OFF-okat szívesen fogadunk...

Próbáld ezt:
www.dosgamesarchive.com/files/ugh.zip

Urgod 2009.08.27. 21:01:13

@Borsesz: Nagyon kösz a linket már fel is telepítettem :) Elleszek egy darabig...

peti960 · http://technika-clan.gportal.hu/ 2009.08.27. 22:02:29

@Borsesz: @Isty001: ti melyik power directorral végjátok a videot

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2009.08.28. 12:04:49

@peti960: Én régi módi vagyok és Movi Makerrel, mivel én nekem az pont elég:)

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.08.28. 12:07:11

@Isty001: A Movie Maker egy nagy kalap sz*r...de emberek!!!! megjelent a Movie Maker Win7-re...beta verzió!!! Azonnal szaladok és letöltöm...

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2009.08.28. 15:00:32

@Borsesz: Tudom de az igényeimet kielégíti:) 2-3 perces vidihez amiben van 4-5 jelenet nekem elég, de komolyabb dolgokhoz tényleg kaki

Dév 2009.08.28. 18:18:00

Én még a movie makerhez is hülye vagyok :P
süti beállítások módosítása