A mai Histories részben a nagysikerű Pokoli Szomszédok c. játék történetét vezetjük le. Elég érdekes jövője lett a játéknak, de lássuk inkább a leírást...

Jó szórakozást!



Pokoli Szomszédok - Édes a bosszú íze:

Az egész 2003-ban kezdődött. A játékot a JoWood Productions adta ki és fejlesztette a JoWood Productions és az Encore Software. Igazából a játék stílusát nagyon nehéz megállapítani mivel a játék nem egy adott stílusból válogat. Lehet ez stratégia, szerepjáték, Kaland, Menedzser. De a játékban csak egy a cél: Dühítsd fel a szomszédot.
Igen, a játék egy igazi csínyszimulátor, melyben a főhősünkkel Woody-val kell megbosszulnunk a csúnya dolgokat, amiket a Szomszéd követett el. Testi épségünket nem féltve bemerészkedünk az oroszlán barlangjába és ott ütünk a Szomszédon, ahol nagyon fáj neki. Lehet az születésnap, zongorapróba, fürdés vagy tévézés.
A csínyeket különbféle tárgyak segítségével hajthatjuk végre, amiket álítalában a Szomszéd házában kell összegyűjteni. Ha végrehajtod őket, kölönbféle pontokat kapsz, minnél nagyobb a Szomszéd 'Düh szintje' annál többet kapsz a csínyekért.
Ami még nagyon fontos a játékban, az az hogy a játék, végülis egy TV valóságshow. Van egy főnök, a közönség, és a műsorvezető, a főhősünk.
A játék grafikájáról nem érdemes beszélni mivel nem egy valósághű látványt akartak elénktárni a keszítők, hanem egy képregénybe vagy rajzfilmbe illőt.
Ez a játék személyes kedvencem, még a mai napon is szívesen veszem elő ha unatkozok.

Pokoli Szomszédok 2 - Vakáción:

A játék folytatása nem sokban tér el az első résztől. A történet marad, csak a helyszín változik: 3 vagy 4 szigetre látogathatunk el, szebbnél szebb helyszínekre. Hisz mi lehet szebb a bosszúnál?
A játék menüje megváltozott egy kicsit ami nem is rossz, mivel így sokkal jobban átláthatóbb az egész.
Új szereplőket is kap a folytatás; A Szomszéd "barátnőjét", a barátnő kisfiát, az öreg mutert és még sok egyéb szereplőt.
Több küldetés, mégtöbb látvány, rengeteg 'eksön'.



Pokoli Szomszédok 3 - Az ördög nem alszik:

Hát az elképzelhető hogy az ördög nem alszik, de én tuti elalszok mikor a játékkal játszom. Számomra borzasztó nagy csalódás volt ez a harmadik rész, és remélem hogy nem csak nekem.
A JoWood abbahagyta a sorozat készítését, és egy orosz cég vette át a munkálatokat. Hogy ez mekkora nagy hülyeség volt, azt el sem hiszitek...
Ez az orosz cég (nem tom hogy hívják) teljesen szétverte az eddigi rajongásunkat a sorozat iránt. És hogy miért is?

-Borzalmas karakterekkel lett helyetessítve az eddigi jópofa szereplők.
-Ócska játékélmény, mely engem az őrület szélére sodort.
-Gagyi animációk, melyek egyszerűen abszurdok.
-Idióta csínyek
-Elképesztően agyzsibbasztó háttér"zene" (zaj).

Remélem sok ember egyet fog velem érteni, de természetesen lehet velem vitázni is.
És amilyen szar a játék, olyannyira nincs róla semmi az interneten. Én nem találtam róla egyetlen egy videót sem...különös nemde?



Pokoli Szomszédok 4 - Óvakodj a főnöktől:

Azthittem nem lehet fokozni...TÉVEDTEM!
Én (szerencsére) nem játszottam ezzel a résszel, de ahogy olvastam a Fúrumokat, nem is akarom kipróbálni...Állítólag ez a legszégyenletesebb rész mindközül.
Szóval nem érdemes vele próbálkozni...ennyi
Természetesen erről sincs egyetlen videó, sőt még egy nyamvadt képet sem találtam...



Pokoli Szomszédok 5 - Oroszországból szeretettel:

Nah kezdjük a címmel: Igazából elősször nem értettem mi ez hogy "Oroszországból szeretettel". Azthittem hogy valami gránáttal vagy nyíltüskékkel lepnek meg ha kinyitom a tokot. De nem, mert utánnaolvastam és valami orosz titkosügynök bőrébe kell bújni, és azzal kell terrorizálni valami fószert. Kérdem én: ennek mi köze már a Pokoli Szomszédokhoz?
Nah de ahogy elnéztem EGY képet, úgy nézz ki mostmár elég jól összehozták a szereplőket. Nincs olyan betépett fejük, se olyan formátlan testük. itt már egész normális. Ha valaki játszott már vele, az írja le milyen játékélményt nyújt, mert már kezdek egy nagyon picit reménykedni hogy talán ez már egy fokkal jobb...

 

Hát ez a rész eléggé fikázósra sikeredett, és hogyha nem lenne ennek a nagysikerű játéknak ilyen elképesztően fantasztikus 2 része, akkor nem írtam volna erről.
Várom a kommenteket, és a helyesírási hibák kijavítását!

Üdv: Borsesz

A bejegyzés trackback címe:

https://good-games.blog.hu/api/trackback/id/tr241464323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erevis · http://erevis.posterous.com/ 2009.10.21. 06:48:21

Én személy szerint az első két részt, aztán azt a harmadik izét amit semmiképp nem mondaék Pokoli Szomszédnak.
Az első részt nagyon-nagyon imádtam. Ovis koromba csak ezzel a játékkal játszottam, aztán elveszett a lemeze, és inkább megvettem még egyszer újra.
A második részt (ha ezt lehet fokozni) jobban szerettem. Változtak a helyszínek, újabb csínyek, és én már meg is lepődtem: lehet jobb egy folytatás mint az eredeti?
Aztán sajna nem lett az, jött a harmadik rész, a groteszk embermutánsokkal, amit én egy pálya játék után azonnal abbahagytam, és azóta már nem is veszek Pokoli Szomszédokat.
Tetszett a cikk.

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2009.10.21. 15:14:38

Oké, de kérdem én: Ez retro? :D
Vagy nálatok mi számít retronak? Mert nálam 2000 előtt :D

FullMoonDog (Pisti) 2009.10.21. 16:02:55

TELJESEN EGYETTÉRTEK, de mondjuk szerintem az oroszországból szerettetel nem lesz valami jó mert ha már áttvete a játékkészítést a komonizmus akkor nem hinném hogy jobb lenne!

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.10.21. 16:36:48

@Njugi: hát igazából nem az a lényeg...A Histories-t a Retró-hónap miatt csináltuk meg, hogy végigvezessük a játéktörténelmeket.

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2009.10.21. 19:39:46

Én imádom az 1-et . nagyon sokat játszottam vele még régebben.
TErvezünk csinálni belőle egy videót.

Urgod 2009.10.21. 19:48:44

A pokoli szomszédok 3. része volt számomra az eddigi legnagyobb csalódás.
És én hülye megvettem eredetiben...

Chip2 · http://gameplays.blog.hu/ 2009.10.21. 19:50:24

Az 1 t és a 2-t nagyon szeretem, ég ma is játszok vele...Kérem szépen 3-4 hónapja hallottam, hogy van 3. része.Ennek nagyon örültem, láttam is a Tesco-ban és ahogy megláttam...esélyt se adtam neki.1-2 héttel utána meg szól az egyik osztálytársam, hogy "játszottál már a PSZ 4-el mert nagyon jó", körülbelül ezt gondoltam:hú ha én mikről nem tudok és legalább ez még jó is(legalábbis azt hittem).Nem láttam semmilyen boltban, megnéztem a neten fönn van e valahol, de nem volt, de nem sokkal késöbb ezt is láttam a Tesco-ban és hát a borítója ugyanolyan szar volt, de ha egyszer az osztálytársam azt mondta, hogy jó akkor kipbrólám és hát hogy azt kell mondjam ELKÉPESZTŐ!!!.......-en szar.Most látom, hogy van 5 is, hát majd lehet kipróbálom.A cikk viszont jó lett

Shaz. (törölt) 2009.10.27. 22:19:02

Én csak az első két résszel játszok. a többi egyszerűen borzalmas. Nem értem én sem miért nem lehetett maradni a régi jó kis karakterekkel, meg a képregényes grafikával ami sokkal jobban illett hozzá. Ez a 2 tényező miatt nem is játszok velük...

kollak 2010.06.15. 15:01:43

az első két részt nagyon szerettem
de a 3. a nyomukba sem ért,nagyon rossz volt a 4. pedig borzalmas

darktom98 2010.07.05. 17:18:14

1. rész: iszonyatosan jó volt
2. rész: még jobb volt (már el se akartam hinni)
3. rész: rettenetes volt!!!
4. rész: kicsit már javítottak de ez is borzalmas
5. rész hááát ez olyan közepes nem is jó viszont annyira nem is olyan rossz mint az előző kettő

Vbcsaba011 2017.01.24. 17:49:09

Van már 6 7, és 8 9 is, bár az nem magyarul. Szerintem a 3 4 annyira nem rossz.
süti beállítások módosítása