Üdv!

Most elképzelhető hogy elszomorítok pár embert, de muszáj volt letörölnöm az eddig felvett anyagot. Egyszerűen annyira gagyi felvételeket csináltam hogy nem érte meg volna egy videóért...

Másik játékot is választottam, mert igazából nem lehetett volna annyira jól bemutatni, amennyire én azt gondoltam. Maximum csak 6 eprces videót lehetett volna összehozni. Annak meg nem lett volna értelme...

Ezért hát megvan az új játék, és stereo hanggal lesz felvéve. (mivel rájöttem hogy lehetne legjobban megoldani XD)

És gondolom már nem lesz ebből semmi gond, ha elárulom mit akartam bemutatni. Ez a Madballs in Babo: Invasion lett volna. Ez egy nagyon szórakoztató és vicces játék, ami kifejezetten, egy PISZOK JÓ GAME! Nézzetek róla videót, mert megéri :D

Nos remélem megértetek, legjobb esetben jövő héten, vagy az azutáni héten kint lesz a videó!

Isty: Sajnálattal hallom, de nekem is porszem került a gépezetbe. A gépem megadta magát, most sem arról írok, de ismert a probléma(legalábbis remélem az amire gondolok..).Megpróbálom orvosolni és rögvest kinn is lesz a teszt mert már régóta ígérgetem:S no meg Red VS Blue is lesz. Bocs mindenkitől de nem tudok mit tenni.

Üdv: Borsesz

A bejegyzés trackback címe:

https://good-games.blog.hu/api/trackback/id/tr621655320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ROw2 · http://www.xfire.com/profile/row2 2010.01.08. 18:17:04

Látszik hogy hosszú volt ez a hét :P úgy értettem elöször hogy az eddig videóidat szeded le :D

Chip2 · http://gameplays.blog.hu/ 2010.01.08. 20:55:01

Fúh , először azthittem minden videódat törölted.

Benyo513 2010.01.08. 22:49:49

"de muszáj volt letörölnöm az eddig munkámat" kicsit félreérthető :D

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.01.09. 21:54:05

@Kylloy: azt az anyagot amit a kövi videóra szántam...

Kylloy 2010.01.09. 22:00:59

ja azt hittem hogy az eddigi videókat amit már feltettél
süti beállítások módosítása