Találtam pár érdekes kis videót, az Indán, néhány örjöngő játékosról. Azt már ti döntsétek el hogy ezeknek vagy van valami bajuk, vagy csak rájuk jött az 5 perc...

Jó szórakozást!


Jöjjön egy igazi klasszikus. Ajj istenem hogy én hány évvel ezelőtt láttam ezt...



A csajban rendesen felment a pumpa. És még a szent Xbox-ot is bántja :(
(a barátja hogy röhög xD)



Jöjjön a talán legidiótább mindközül. Ennek basszus monitort venni...
Inkább adná nekem...



Az utolsó egy elég rövid, de mégis jó videó. Most nem tom eldönteni hogy ez magyar vagy sem. Mindegy, annyi biztos hogy ez se tűri a vereséget... 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://good-games.blog.hu/api/trackback/id/tr941958567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ARSENAL4EVER 2010.05.02. 23:38:48

Ez jó.Az első meg a negyediket már láttam, de újból jó volt.Nem tudom, hogy hogy lehet ennyire megőrülni egy játék miatt.

gin3d 2010.05.03. 06:52:31

Basszus ezek nagyon hülyék... Bazze én ennyire ideges nem tudnék lenni...

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.05.03. 08:50:13

Amúgy szerintem az ilyen videók 100%-ban kamu videók! Mert elég furcsa, hogy PONT ott van egy kamera, amelyik veszi őket! Jó, mondjuk a monitoros gyerek az más, mert az közben dumált a kamerámnak, de nem hiszem el, hogy a német idegbeteg kisgyerek csak úgy jókedvéből odatett egy kamerát...

Amúgy a német gyereknél a YouTube-on (a német verziónál) írta egy német csaj (huh mennyi német :D), hogy ez direkt ilyen "Fókusz-kaliberű" műsornak készült, hogy milyen reakciókat válthat ki a gyerekből egy agresszív játék, ha eleve otthon is agresszióra "tanítják", szóval csak megjátszott! A többit nem tudom, de szerintem azok is kamuk, a már említett ok miatt!

Gunny · http://gamesandmovies.blog.hu/ 2010.05.03. 13:07:36

@Gamer-x: a csávónak ez nem nagy kár,mert úgy is olyan gazdag hogy vesz másikat.Leglaábbis nem tűnt nekem szegénynek.

tasi13 2010.05.03. 14:48:10

Ezek nagyon hülyék.Sztem az utolsó 2-ö direkt csinélta a többi nem.

Kylloy 2010.05.03. 17:13:33

Az első igen az csak felhívás, 3. 4. nem kamu mert a 3.-nál fel akarta venni, a 4. meg egy cs verseny volt, a végén a biztosági ki is vitte a gyereket, a 2-at azt nem tudom, de én semmilyen reklám kedvéé nem vágnék földhöz egy Xbox-ot, még akkor se ha nem az enyém.
süti beállítások módosítása