Ebben a következő Game&Gamer-ben, Millenottit interjúvoltuk meg. Jó olvasást!...



Tehát akkor kezdjük is el...

Első kérdésem, hogy mióta kezdtél el blogolni?
Legelőször november környékén gondoltam arra, hogy nyitni kellene egy blogot! Kedvem volt nekem is megosztani másokkal ezt-azt! Nyitottam akkor egy CoD2-es blogot, ami hibákkal bugokkal és csalásokkal foglalkozott, pontosabban mutatta be! Ez sajnos nem sokáig működött!
 

Mi történt vele?
Kevés volt a látogató, össz-vissz volt 1 hónap után 2 kommentem, hiába hírdettem, senki nem reagált! És a képekből is kifogytam...
 

Értem. És eddig bejön ez a blog.hu-s rendszer?
*Először jó volt, mert végtelenül egyszerű a kezelése! De mikor nyitottam a saját blogom, már váltani akartam szolgáltatót! Csak azért nem tettem meg, mert csak miattam nem valószínű, hogy bárki is regisztrált volna oda, így kommentem ugyan úgy nem lett volna!
 

Aha. Ezt a Game Video Show blogot mikor nyitottad?
Márciusban indítottam, mikor az akkori csapatom (PSP&PC) blogja finoman szólva kihalt! De a videózást folytatni szerettem volna, így nyitottam egy külön blogot! Utólag visszagondolva, jól tettem! :)
Hozzátenném: még mindig a csapatom elvileg! :)
 

Hogy pattant ki a fejedből, hogy, ’te most bizony játékbemutatókat fogsz csinálni’?
Ez egy izgi sztori! Először csak Freddy videóit néztem, majd a Juniorokat is el kezdtem nézni! Ott láttam meg egyszer, hogy a Game Time csapatnál tagfelvétel van és jelentkeztem! Külön érdekesség, hogy úgy kerültem be, hogy előtte elég csúnyán lehurrogtam NitroN videóját, de aztán tisztáztuk és felvettek! A poén az, hogy akkor még videóm sem volt, és igazából tervbe sem volt véve! Fogalmam sincs, hogy miért jelentkeztem! De ha már bekerültem, csak csináltam egyet, és akkor kedvet kaptam hozzá, ezért folytattam!
 

És miért érdekelnek ennyire a DOS-os játékok?
Nem igazán van nekünk sem pénzünk arra, hogy csúcs szuper gépünk legyen, ezért egészen sokáig egy P3-as, Win95-tel ellátott fémdobozzal toltam, amin más nem nagyon ment! Akkor elég sok DOS játékkal összefutottam és amikor videó alanyon gondolkodtam, eszembe jutott, hogy miért ne mutatnék be olyan játékokat! Manapság mindenkit elvakítanak ezek az atomerőmű-gépigényű játékok, és senkit nem izgatott a DOS sorsa igazából! Akkor még Reactort sem ismertem, aki szintén ilyen játékokat mutat be, ezért azt hittem, első vagyok! Hát mégsem, ezért kicsit elszakadtam a híres játékoktól, még lejjebb ástam és így bukkantam ezekre a noname ismeretlen DOS-os játékokra!
 

Értem. Tehát inkább csak DOS-os játékok jöhetnek szóba, vagy játszol újjabb fajta alanyokkal is?
Játszok persze újabbal is, de itt sem kell hatalmas játékokra gondolni! Már csak azért sem, mert laptop-pal tolom, ami persze alapból nem egy erős gép! 2.0Ghz proci és 256-os videókártya: ebből gazdálkodom!
 

Milyen játéktípus jön be inkább? FPS, TPS, RPG?
Egyértelműen FPS párti vagyok, és a szimulátorokat is nagyon szeretem! Az RPG és MMORPG nagyon messze áll tőlem, egyszer próbáltam egyik barátomnál a Silkroad-ot... egyszer! Elég is volt, maradok ezeknél!
 

És az FPS-en belül játékcímeket tudsz mondani, hogy melyek a kedvenceid?
Még régebben haveromnál ismerkedtem meg a mindenki által ismert Call of Duty 2-vel, bármit megadtam volna akkor érte, de az akkori gépem kevés volt hozzá! Ez kb. 2-3 éve volt! A mostani gépen már az is fut, és az óta nem akadok le róla! A többi kisebb játék volt, nem túl ismertek!
 

Tegyük kicsit félre a játékok témát. Általában mivel töltöd a napjaid, ha nem gépezel?
A legnagyobb probléma velem az, hogy ilyen nem nagyon van! :D De amúgy haverokkal szoktunk ökörködni a focipályán és valami focinak nem igazán nevezhető dolgot művelünk, vagy épp felpásztázzuk a várost biciklivel, olykor valamilyen esemény van, oda is eljárok, bár nem túl sűrűn!


Milyen fajta zenét szoktál hallgatni?
Nem kimondottan vagyok zene párti, kedvenc műfajom pedig végképp nincs! Sok féle zenét szeretek, de egyiket sem annyira, hogy meghaljak érte! De amúgy legjobban a lightosabb rock felé húzódok, de semmiképp nem az állat üvöltözős rock felé!
 

És mi a helyzet a filmek terén?
Na ez már jobban fekszik! Nincs túl sok filmem, viszont nagyon sokat nézek! Csak általában nem írom ki őket, letöltöm, megnézem, törlöm! Moziba nem járok, DVD-t... ilyen kis városban nem igazán lehet kapni, ezért marad a letöltés! Az igazi jó vígjátékokat mindig szívesen megnézem, főleg ha magayar! De amint átmegy igénytelenné, csúnyán le tudom hurrogni! A horrort sem vetem meg, szívesen elnézem azokat is, de akkor az legyen tényleg horror! Tehát ebben is csak az igényesekre bukok!
 

Tudsz néhány filmcímet mondani, amire azt mondod hogy: nah ez király?
Vígjátékok közül örök kedvenc az Üvegtigris 1-2, külföldi szinten pedig a Vejedre ütök! Horror témában a Horrorra akadva sorozaton tudok bármikor nevetni egy jót, és a Fűrész 4 is üt!
 

Ezek tényleg jók. És valami egyéb sorozat is szóba jöhet nálad?
Sorozatot nem igazán nézek! Egyedül a "Két pasi meg egy kicsi" az, amit nézek! Eszméletlen haláli sorozat, nagyon el van találva! Mást nem igazán!
 

Utolsó kérdésem: Mik a terveid a jövőre? Blog bővítés? Cégalapítás? Magazinszerkesztés?
Persze, alapítok egy céget, ami a sok suttyó kockákat hatástalanítja! Az alkalmazottaim fénypontjukban megölik a főnököt! :D Komolyra fordítva: mindenképpen a videóim javítása az elsődleges! Utólag visszanézve nem túl jók! Nagyon unott a hangom, de ezzel sajnos nem tudok mit csinálni! Megpróbálok több időt a vágásba fektetni és mindenképpen elkerülni a gameplay-beütést! Valamint valahogy komolyabb szinten rájönni ennek a blog.hu-nak a rejtelmeire és valami komolyabb blogot összehozni!
 

Köszönöm a válaszaidat!
Én köszönöm a rám pazarlott idődet! :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://good-games.blog.hu/api/trackback/id/tr751976916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sindare · http://sindareakvarisztika.blog.hu/ 2010.05.05. 17:31:40

A szimulátorokról nem sokat beszéltél pedig te is sokat nyomod :P

67 körös német gp :D

ARSENAL4EVER 2010.05.05. 17:44:02

A fűrész4 az egyik leggyengébb darab a 6 rész közül.
A két pasi meg egy kicsi-t én is szoktam nézni.Már a 1-6 évadig az összes rész láttam, a 7-et meg csak angolul.
Nálam is az FPS és szimulátor játékok jönnek be.

ARSENAL4EVER 2010.05.05. 17:44:49

@Gucs: Az RPG nekem sem jön be, az szerintem a legnagyobb kocka tevékenység.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.05.05. 18:05:30

@Gucs: igazából azért kapta ezt a címet, mert hát mégiscsak jobban mutat...de ha van ötleted várom hogy milyen címet adjak neki...

ARSENAL4EVER 2010.05.05. 18:09:46

@Borsesz: Millenotti,avagy a b...........Ez csúnya lett volna.XD
De nem biztos, hogy olyan rossz cím.XD
(Milli ne sértődj meg csak vicc)

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.05.05. 18:30:36

@Sindare: Az nem igazán volt kérdés... de szó mi szó, vagyok akkora szimulátor-b*zi, mint FPS-b*zi! :D

@Gucs: Haveromnál semmi gond nem volt vele, tökéletesen futott, mégsem jött be! És nem azért mondom, mert az az egy nem jött be... hanem főként azért, mert alapból gyűlölöm az olyan gameket, amik a valóságtól teljes mértékig elszakad és ilyen kitalált fantasy sz*r...

@ARSENAL4EVER: Szerintem meg a 4 a legjobb, de tök mindegy! Ízlések és pofonok!
Így van... a WoW és társai, az a tipikusan 'hazamegyek, leülök kockulni, hajnal 4-ig meg sem állok, alszok 2 órát, suli előtt is tolom még, elmegyek suliba, aztán ha hazamegyek kezdődik előről' típusú játék! Az már a fő-fő kockáknak való!
És a tied mi lesz? Arsenal, avagy a jó, a rossz és a b*zi! XDXD

@Borsesz: Azt a bizonyos "magayar"-t kijavítanád? Helyesírás nem megy, most a hosszú szünet alatt nem sokat matekoztam! XD
Kösz mégegyszer!

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.05.05. 19:00:40

@Gucs: Nem, nem játszottam olyanokkal... nem is szeretnék!

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.05.05. 19:33:45

@Gucs: Hát az biztos, hogy kihagyom az életem elpazarlását egy szenny játékra! :D Ha már valamire elbaszom, akkor az értelmes legyen! Az RPG nem az!

[SPARK] 2010.05.05. 19:35:43

Millenotti te véletlenül nem kopizol engem? Majdnem ugyanúgy vagyunk (csak én ugye X360-on tolom) Két Pasi meg egy Kicsi, Filmízlés, Zene, Játékok (FPS) stb...
Érdekes

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.05.05. 19:47:31

@GaMeRkIsZi: Ki tudja... :D

@Gucs: Ez olyan tipikus Gucs-féle gondolkodás: "Bárki, aki nem azt szereti, amit Te, az bújjon el!" Hagy ne mondjak rá semmit... :S

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.05.05. 21:05:36

@Gucs: Neked meg engem nem kellene lehurrogni, amiért nem szeretem. ;) Jó tanács. :)

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.05.06. 08:22:17

@Gucs: Én tökéletesen értem, hogy mit mondasz, hidd el! És igen, azzal az egyel játszottam még csak és azzal sem sokáig! De már azelőtt is utáltam őket! Nem arról van szó, hogy én egy játék alapján utálom meg egy műfajt... mert én már azelőtt az egy játék előtt is gyűlöltem! Biztos van neked is olyan, amit még nem próbáltál, mégis utálsz! Nem feltétlen kell kipróbálni valamit ahhoz, hogy megutáld! Gyűlölöm ezt a fantasy hulladékot! Ennyi! Oké, te szeretheted... de ez engem hol érdekel?

Én itt be is fejeztem... ha eddig nem fogtad fel, ezután sem fogod! BB

ARSENAL4EVER 2010.05.06. 15:38:41

@Millenotti: Gucs úgy értette, hogy attól még, hogy neked nem tetszik ez a "műfaj", attól még nem kell leszarozni, mert másnak bejöhet.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.05.06. 16:57:30

Boccs, de a dolog nálad kezdődött, mikor kiakadtál azon, hogy én 1 játék alapján ítélem meg a műfajt! Második komment, olvasd! Úgyhogy ne tereld pls a szót, hogy én így meg úgy! De inkább semerre ne tereld, fejezd abba!

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.05.06. 17:56:28

@Gucs: Te esel megint nekem... :S Annyit mondtam, hogy nem szeretem az RPG-t, errefel leüvöltöd a hajam, hogy én 1 játék alapján mért alkotok róla negatív véleményt... nem mindegy az neked? Nem szeretem és kész! Akadj már le... -.-'

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.05.06. 18:23:25

@Gucs: @Millenotti: nah jó mostmár tele vana tököm hogy mindenhol veszekednek, oltogatják egymást az emberek...
ELÉG LEGYEN!
Nem erre való a kommentelés...

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.05.06. 18:26:14

@Gucs: Egyszerűen leszarom...
ha mégegyszer valakit meglátok hogy nem arra használja a kommentelést amire kell, akkor én lebannolom a francba oszt leshet...

III-Rhobar 2010.06.25. 01:03:09

Gucs azon gondolkozom, hogy amikor megjelensz valahol, ott mér kezdesz el kötekedni? Egyébként Millenotti buta? Ő beszél vissza? És te MIT csináltál?

UI: Választ nem várok, és ne is várjatok tőlem.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.06.25. 14:10:19

@III-Rhobar: úgyse tudna válaszolni, mert szerencsére bannoltam örökre. Mindenhol port kavar, és már elegem lett belőle...
süti beállítások módosítása