Sziasztok!

A mai napon bejelentek valamit. Még pedig azt, hogy kilépek a Good-Games köreiből. Nagyon egyszerű okok vannak. 1. ok az hogy egyszerűen már nem olyan jó játszani mint régen. Pedig ebben a pár hónapban alig játszottam. A 2. ok az hogy nincs kedvem a GG csapatában lenni és tesztíróilag alul teljesítettem mind mennyiségileg és minőségileg.

A nyáron egy nagyobb proejecten dolgozok, amiről most semmit sem mondok el, mert lehet, hogy a vége máshogy sül el mint ahogy terveztem. De egy biztos. Nagyon sok blogger segítsége kell majd! Addig is kérem kommentben lelkes fordítók(angol-magyar) jelentkezését!

Köszönöm a GG csapatában lehettem, de nektek jobb tesztíró kell mint én. Ajánlom, hogy web4.hu -n keressetek embereket, mert ott nagyjából csak gamer, filmes és animés oldalak vannak.

Még utolsó szóként annyit leírok, hogy minden blogger higgyen magában! Az álmok elérésére mindig van lehetőség.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://good-games.blog.hu/api/trackback/id/tr972080782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.06.14. 17:21:34

Hát szerintem MSN-en megbeszéltünk már mindent. Sajnálom hogy ez a végleges döntésed, de ezt is el kell fogadni.

Mi köszönjük megint azt, hogy egy újabb barátot szereztünk, és reméljük továbbra is fogjuk tartani a kapcsolatot egymással.

Maradj a fényben! Borsesz

Szlavi · http://power-on.blog.hu/ 2010.06.14. 18:09:13

Sajnálom, hogy elmész, nagyon jó teszteid voltak, hiányozni fogsz.

Azért remélem még követsz minket, mint olvasó/néző és jó lenne még játszani párat Live adás keretein belül. A Warsow felejthetetlen volt.

Szívesen segítenék a következő tervedben, fordításokat pedig vállalok.
Légy rossz!:) Szlavi

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.06.14. 18:14:46

Én személy szerint sajnálom, de gondolom ezzel sokan vannak így. Kissé leértékeled magad, remek teszteket írtál. Köszönjük őket! :)

És sok sikert a következő projektedhez. :)

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2010.06.14. 21:37:48

Kár hogy elmész, de ha valaki akkor én tudom milyen is ez. Mostanában nekem sincs kedvem játszani. Amúgy mit kéne fordítani? Talán tudok segíteni. Ha gondolod akkor vegyél fel X-re: kelvin9876 vagy MSN: isti168@msn.com
e-mail: acelagyar@freemail.hu

Ha van rá lehetőség akkor az X-fire lenne a legjobb, de végülis mind1.

ARSENAL4EVER 2010.06.15. 10:50:19

Sok sikert a továbbiakban.Pedig jó vagy.

Benyo513 2010.06.15. 13:59:16

@szlavi: @Isty001: A legtöbbje egyszerű angol, de hallás után kell angolul leírni majd pedig fordítani.
süti beállítások módosítása