Tesztek - Bus Simulator 2008

2009.08.06. 21:35

Ezt a játékot az Ezt Vedd Meg weboldalán láttam meg. nem rendeltem meg gondoltam inkább letöltöm. Hát hatalmas hiba volt :). A játékról konkrétan semmit nem találtam hogy mikor és ki adta ki, de a nevéből mertem következtetni hogy 2008-ban adták ki, és a borítóján az van hogy "astragon" hogy ez mit takar azt nem tudom lehet hogy a kiadó, de azt tudom hogy ez egy német játék. Az alapötlet nem rossz, ki ne akarna busszal furikázni a városban. Lehet "busz vonalakon" "napi túrán" vagy "speciális túrán" menni. A Bus Lines (Busz vonalak) annyit takar hogy egy útvonalon kell haladni és meg kell állni a buszmegállókban és felszedni az embereket. A Day Tours (napi túrák) lényege az hogy A-ból B pontba kell eljutni megadott "csekkpojntokkal", itt sehol nem kell megállni. A Special Tours (speciális túra) ugyanez csak itt nincsenek ellenörzőpontok. A játék kb erről szól. Nagyon egyhangú és unalmas az egész, az elején jó de ahogy halad tovább az ember egyre jobban unja a dolgokat. Ami nem tetszett az az volt hogy a buszmegállókban valamikor egy percet kellett állni, és várni de nem tudom minek ha mindenki fellszáll és utána SOHA senki nem jön már akkor mi a rossebbnek kell várni? Az irányítás egyszerű de nem nagyszerű. A buszt gondoltam hogy nehéz lesz irányítani, de maga az irányítás nagyon rugalmatlan. Rosszul lehet vele kanyarodni és meg sem közelíti például a 18 Wheels Of Steel -ben tapasztalható irányítást pedig ott is nagy dögökkel kell száguldozni. Amikor elöször elkezdtem a Day Tourt akkor azt gondoltam hogy nem csak a városban kell furikázni 3 percet, hanem mondjuk egyik városból a másikba menni, és hosszabb utat kell megtenni, hát nem. A grafika sem valami jó pedig 2008as játék, és a játékélmény az valami @+[đĐÄđ^ä&@&^˘. vagyis nem nagyon tetszik a játék az SG.hu-n ezt írták róla : Az Astragon nem tudni mit gondolt, amikor belefogott a játék fejlesztésébe, de ha a srácok komolyan gondolják, hogy ezért a förmedvényért pénzt kérnek, akkor nagyon el vannak tájolva. Persze egy-két igazán fanatikus buszrajongó belenyúlhat a pénztárcájába, de szerintünk még ők is maximum 1-2 ezret hajlandóak kipengetni a programért. Nem szoktunk játékokat lehúzni a grafikája miatt, de most kivételt kell tennünk. A PlayStation grafikájára hajazó PC-s játék 2008-ban valóban a polcokra szeretne kerülni, ami merénylet velünk szemben.

Ha nem hiszitek itt meg lehet tekinteni hogy ők mit gondolnak a játékról, osztom a véleményüket. http://www.sg.hu/cikkek/56217/bus_simulator_2008_az_elrettento_pelda

Ez mindent elmond a játékról. A pályák mind ugyanolyanok max annyi különbséggel hogy néha éjszaka van. De mint írják SG.hu-n tényleg valamikor csak ugyanolyan házak vannak, ami nem kicsit zavaró.

Ez a kép valamiért nagyon homályos , mert netről szedtem le, mivel a Day és Special tourt csak egyszer lehet végig vinni többször nem engedi, így képet sem tudtam csinálni utólag. És sajnos ezért a videoban sem lesz benne, mert utólag akartam miután végigvittem de nem lehet. Mindegy semmit nem veszítettetek. Tehát ez a játék nagyon egyhangú, semmi nem motiválja az embert hogy végigvigye, mert minden buszt meg lehet venni, mindig annyira jól kapunk pénzt a túrák után, és amit egyszerüen rühhellek ebben a játékban az az hogy mindig csak egy megadott busszal mehetünk, szóval még azt sem tudjuk kiválasztani hogy mivel akarunk menni mert minden pályához mgszabja hogy melyikkel mehetünk. Ez már tényleg nevetséges.

Értékelésem:

Grafika: Nem voltam vele elragadtattva, egyhangú pályák, kidolgozatlan grafika, főleg hogy 2008as játék. 6/10

Hang-Zene: Nekem valamiért az egész monoban szólt, csak a balhangfal, bár ez nem biztos hogy hiba. zene csak a menüben van, ugyan az szól nem valami siker szám. A játéközben sincsenek valami jó hangok. 8/10

Mesterséges Intelligencia: Ezt majd láthathjátok a videoban...Minden ember elég gyenegeelméjű, de mivel nagyn nincs aminek lehetne intelligenciáj  a játékban ezért ez annyira nem észrevehető, és nem tesztelhető, de ha be van kapcsolva a forgalom... 7/10

Játékélmény: Ha kicsit jobban átdolgozzák ezt a játékot még jó is lehetne de így nem igazán élveztem, nem is vittem végig minden Bus Lines mert meguntam, annyira egyhangú. 6/10

Összességében: Alap ötlet jó, de a megvalósítás kaki. Unalmas az egész, nem szórakoztat --> 6.5/10.

Részletek a játékból: 

 

Rendszerkövetelmény: (forrás: www.evm.hu)

Windows XP / Vista
Intel P4 1,5 GHz, vagy AMD Athlon 2400+
Memória: 512 MB
Grafikus kártya: Nvidia GF 6600, vagy ATI Radeon 9800, 128 MB
Merevlemez: 1 GB

Hibákat, elírásokat, kommentekbe. Köszönöm hogy elolvastad remélem tetszett.

Isty-2009.07.08

A bejegyzés trackback címe:

https://good-games.blog.hu/api/trackback/id/tr471293473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása