Ezt a fantasztikusüberfaszafenomenálisfrenetikusmindenhatóisteni játékot az ijégémsz (EA Games) 2002-ben adta ki és a 2015 Inc készítette. A becsület medálja (->Medal of Honor kis angol lecke :) sorozat első tagja. Én a MOHból csak a pacific Assaultot ismertem ami nagyon jó játék és szeretek vele játszani. Nem úgy mint ezzel. Ezt a játékot egy Norbi nevű haverom ajánlotta, mondta hogy lelkileg és testileg is készüljek fel rá. Azt hittem hogy csak viccel hogy ez egy gyenguszka játék. Mivel ismertem a sorozat későbbi tagját nem nagyon hittem neki. De letöltöttem, hát nem kellett volna.Mondott is egy két tippet amit majd kieg. videoban látthattok majd. A mesterséges intelligencia a játékban nem létezik semmilyen formában. Az őrök teljesen süketek, és buták. De erre  mindenki azt mondaná hogy jóóóóó de ez 2002-es. És? A kor nem lényeg akkor is volt jó játék (Lásd: S.W.I.N.E.). Van benne egy-két aranyos hiba is ami látható lesz a klipben. A fórgatókönyv szokásos öld meg az ellenséget egyedül. Nem nagyon kapunk társakat ha mégis akkor simán leölik őket.A pályák változatosak, a küldetések is változatosak, de nem egyszer volt olyan hogy a semmiből mögém került egy katona, vagy hogy a semmiből löttem, nem láttam hogy honnan. Sajnos a játékot nem csodálhattam meg teljes pompájában mert hiába rakta max grafikára a játékban semmi nem változott. Természetesen nem maradhatki egy II. VS-s játékból a partraszállás. Akkor nagyon ideges lettem mert az valami elképesztően nehéz volt mentem de mindig lelöttek, vagy 50x próbálkoztam és semmi. Néha pedig egy pálya játékélménye valahol a Bus Simulatorozás és a sajtreszelővel való recskázás között volt. Olyan hogy kicsit élvezed de inkább abbhagynád és elfelejtenéd örökre az egészet.  Ezért nem is vittem végig a játékot, és nem tudok mindenről írni de szerintem semmiről nem marad le senki. Az egész játékban arra haragszom legjobban hogy nagyon hülyék az ellenfelek.Mögötte megyek és semmi. Ha shiftet nyomva tartom akkor nem futok hanem sétálok és halkan megyek. Ez rendben van, de az hogy 1 centire vagyok mögötte és már szinte már a fülébe dugom a puskát és nem történik semmi, és hogy nekimegyek és megy tovább, abszurdum. Ilyen soha nem fordult elő a PA-ban. Mint mondottam változatosak a küldetések, de csak az alapötlete. A szőr felállt a hátamon amikor egy pisztolyt kaptam és meg kellet ölnöm egy rakás németet plusz még 3 tankot el kellett pusztítanom. Erről a játékról nem is tudok sokat írni mert nincs mit. Egy FPS amiben egyedül kell az egész német hadsereget megölni. Néha kapunk olyan feladatot hogy robbantsunk tankot, tengeralattjárót, de ez sem segít azon hogy ez a játék nagyon gyenge. Amúgy ez a kép netről van mert nekem nem állítótta át a grafikát. Általában a grafikára nem szoktam haragundni most sem haragszom.Az effektek nem túl szépek, de annyira nem gáz.Szerintem ha valaki Medal of Honorozni akar akkor a Pacific Assaultot tudom ajánlani. Kis gépigény de kidolgozott design jó játékélmény és mindig vannak társaink. Hogy Norbi szavaival éljek "A bugok már szinte nem is bugok hanem inkább hangulat feldobó poénok". Hát ez teljesen igaz valamikor csak kuncogtam, egyes jeleneteknél.De a zene ami a játék alatt ment az tetszett, egész jó.De amikor panzerschreckkel kellett tankot megsemmisíteni az megint rideg volt mert vagy 5-öt kellett belelőni. Ez inkább egy gyengén sikerült játék mint egy egy jó játék szerintem. Nem szar játék de nem is jó, olyan gyengén sikerült játék :). Hát kifogytam a szavakból mert nincs mit írni erről a játékról.

Értékelésem:

Hang-Zene: Nem volt vele baj nagyon tetszett a zene a játék alatt de amúgy sem sok hang-zene van benne. 10/10

Grafika: Mivel mint mondtam nem állítottát át nekem, de néztem róla képeket videokat, és minimumon sem olyan rosz, de nem a legjobb. 8.5/10.

Játékélmény: Na ez az amitől a falra másztam, bugok, szerencsétlen elleségek és társak, amiket alig kapunk, végig sem vittem mert untam.De próbált bevirítani 1-2 dolgot. 6.5/10.

Mesterséges Intelligencia: Minősíthetetlnenül rossz. 5/10.

Összességében: Nem olyan rossz van ennél rosszabb is, és meg lehet érte kövezni de nekem nem tetszik a játék.--> 6.5/10.

Rendszerkövetelmény:

2.2.9 vagy újabb Linux kernel glibc-vel, X, Pentium II 500MHz, 128 MB RAM, 1.2GB merevlemez, 8x CD-ROM, Linux támogatott 3D video kártya OpenGL támogatással, minimum 16 MB RAM-mal (forrás: www.hup.hu )

Hibák, elírások kommentekbe pls!

Isty-2009.07.12

A bejegyzés trackback címe:

https://good-games.blog.hu/api/trackback/id/tr321293486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása