Tesztek - Will Rock

2009.08.06. 21:45

Ezt a játékot Dév ajánlotta nekem. Le is írta a történetét:

Nos a történet szerint a rómaiak bezárták az ókori görög isteneket egy az Olümposz lábánál lévő templomba. Az istenek pedig megfogadták, hogyha kiszabadulnak, akkor elég brutálisan megtorolják, amiért bebörtönözték őket. Prométheuszt pedig akarata ellenére arra kényszerítik, hogy őrizze a templom bejáratát. Aztán pár ezer év múlva megtalálják a kaput, ide megyünk mi a professzorral és annak a lányával. Viszont adódik egy kis gubanc ugyanis van egy szervezet, akik ki akarják szabadítani az isteneket, a professzort lelövik a csajt elhurcolják, hogy majd feláldozzák Zeusznak. Mi pedig szépen összetörjük Prométheusz szobrát, aminek hatására Prométheusz ugymond megáld minket.
 
Lehet hogy elnyomtam egy intro-t de én erre nem jöttem volna rá. A játékot a Saber Interactive készítette és az Ubisoft 2003-ban adta ki. Amúgy tudjátok hogy hívják a szénsavas uborkát?- Traubi. *hatás szünet* . A játékmenet nagyon jó, élvezetes bár néha kicsit nehézre sikeredett. Főleg azoknál a részeknél ahol semerre nem tudtam menni, és jött vagy 200 ellenség. Néha pedig kicsit unalmassá vált amikor mentem, mentem, és csak mentem, és még mindig mentem de semmi nem történt, ez konkrétan egy mélypontja a játéknak,  konkrétan az a pálya amikor azért kellett 5 emeletet mennem de nem simán lépcsőn hanem egy marha nagy épület körül csak azért hogy felhúzzak egy csapóajtót. Ez jellemző volt a játékra hogy amikor kellett keresni egy helyet ahol pl. ajtót nyithatok ki. Ami tetszett hogy voltak rejtett helyek ahol némi aranyat lehet felszedni. Az aranyat 3 féle erő növelőre lehet elkölteni aminek nem sok hatását láttam. A grafika teljesen rendben van, bugokkal nem is találkoztam. Egész jól kidolgozott pályák, és ellenfelek. A másik mélypont az a kegyetlen hosszú játék. Lehet hogy csak nekem tűnt hosszúnak de a vége fele kicsit untam. De ilyenkor feldobta a hangulatot egy kicsit némi akcióval. Konkrétan el is akadtam jött egy főellenség aki egy lövéssel megöl. Már vagy 20-szor próbálkoztam de nem jutok tovább. Sok féle fegyver van az ásótól a minigunig.
Van két fajta rakéta vető, shotgun, pisztoly, mérget köpködő fegyver, és fagyasztó masina is. A legjobb a minigun azzal lehet írtani de hamar kifogy. Tehát ez nagyon jó a játékban a változatos fegyverek, és az ellenfelek is ilyen sokszínűek. Amilyen sokszínűek olyan „okosak” is.
Talán 2-3-szor láttam olyat hogy egy helyben, vagy fallal szemben futott egy csontváz de ez semmiség. Lőszert is elég jól ad a játék, főleg ha az embernél van vagy 9 fegyver, valamelyikben csak van skuló. De nem csak arany lelő helyek voltak eldugva hanem a tovább jutás is. Néha megesett hogy sokáig rohangáltam már a szemem is kifolyt de csak 15.-szörre sikerült megtalálni egy átjárót. A másik rész amikor elkapott a gépszíj az az volt amikor egy szakadék szélén voltam, egy híd vezetett át a várba, de amikor odaértem felhúzták. Itt kicsit kétségbe estem mert nem tudtam hogy mit tegyek. Volt mellettem egy nagy fa „cucc” nem tudom hogy mi a héccencség volt az, de fel kellett rá menni, arrébb tolni, és egy deszkát tolni a szakadék fölé és tíz métert ugrani, át a várfalra. Bár van néhány nem valami jó rész a játékban de szerintem ez egy jó játék. Ezek a hibák végülis tűrhetőek.A változatos fegyverek és ellenségek sokat számítanak. Bár az elején nem sok reményt fűztem hozzá, mert ez fogadott amikor telepítettem:

Hogy ez miért van azt nem tudom. Ami még említésre érdemes az a véres fegyver. Ha meglőnek, vagy ha kövel lövök le egy ellenségek akkor tiszta vér lesz a fegyver, szerintem ez nagyon állat. Olyan is megesett hogy lelpttem egy ellenséget(amilyen a képen is van) szétfröccsen és két másik kissebb lesz belőle. Jó ötlet de néha zavaró.

<--Ez a méreg fröcskölő fegyver nem valami hatásos mert nem hal meg tőle egyből az ellenség, kell 1-2 másodperc és ez keményebb csatákban elég rossz. Ez van a fagyasztós puskával is rálövök, eltalálom és 1-2 másodpercig még akár lő is rá, ha ijászról van szó. Tehát ezeket nem érdemes használni, inkább a géppuskát, és a minigunt ajánlom. Ahhoz a későbbiekben van bőséges lőszer és elég jól lehet írtani vele az ellenséget.

Ami még kegyetlen jó volt az a soundtrack. Valami elképesztően jó volt és illett a pályák hangulatához.

 Értékelésem:

Grafika: Nincs vele gond, 2003-as játokhoz tökéletes, jó sok vér kidolgozott pálya, fegyverek, és ellenségek. Bár néha vannak apróbb textura hibák amik nem annyira zavarók, de ha figyeltek volna rá akkor nem lettek volna ilyenek. 9/10

Mestrerséges Intelligencia: Ezzel sincs semmi baj, nincsenek láma ellenfelek. 10/10

Hang-Zene: Mint mondtam tökéletes, de néha a fegyvereknek lövéskor nem volt hangja bár ezt nem veszem hibának, mert lehet hogy csak nálam volt ez.

Irányítás: Könnyű, csak minden fegyver más gombon van, amit nagyon nem szeretek és nem valami előnyös, főleg ha 200 ellenség közelít. 8.5/10

Játékélmény: Nem annyira rossz, néha nagyon izgalmas de sajnos ezt elrontja a néha unalmas rész és nagyon sok ellenség. 8/10

Összességébenen: Ez egy JÓ játék csak néhol voltak benne olyan részek hogy padlót fogtam.De végülis ez valamennyire ízlés kérdése, de attól még unalmas az a rész.->8.5/10

Isty-2009.08.01

A bejegyzés trackback címe:

https://good-games.blog.hu/api/trackback/id/tr71293492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása