Marvel: Ultimate Alliance 2

2009.09.29. 18:04

Nem ez az első Marvel-féle superhero-dömping, amely anno, amikor megjelent, vegyes érzéseket váltott ki a játékostársadalomból. Most – ahogy az előzetes véleményeknek és tetszésindexeknek hinni lehet – megemberesedett, megújult, és egyedülálló dinamizmust sugall az Activison Marvel: Ultimate Alliance elnevezésű akciódús RPG játéka.

Kiadó: Activision
Fejlesztő: Vicarious Visions
Típus: Akció, RPG
Beállítottság: +16
Platformok: Multiplatform
Megjelenés ideje: 2009. szeptember 25.
 

Minden eddiginél nagyobb, hősökből és gonosztevőkből álló hadsereg áll rendelkezésünkre, de a játékosoknak lehetőségük van vérbeli, 4 fős álomcsapatok létrehozására is. Ezáltal könnyedén kiaknázható a hősök egyedi ereje, és most először nyílik arra is lehetőség, hogy kettő karakter képességeit összeolvasztva döbbenetes, újfajta támadásokat (több, mint 250 félét!) alkalmazhassunk harc közben. Így akár ötvözhetjük Wolverine és Iron Man erejét, vagy éppen Human Torch és Storm párosítása sem kutya, melyek kettős energiájából egy látványos, tűztornádó alakul ki.         

A Marvel: Ultimate Alliance 2 felépített egy olyan játékmenetet, amely kiragadta az előző rész pozitívumait, viszont új élményként a magaslatokba emeli azt – állítja Rob Kotish, az Activision kiadójának marketingigazgatója. – A játékosok filmszerű környezetben harcolhatnak, a tűéles, és mindet elsöprő minőségű grafikával megfűszerezett játékmenet során pedig vég nélküli pusztításra, vagy akár együttműködésre is lehetőség nyílik.

A játékosok természetesen játszhatnak single módban, de akár édesnégyesben is tolhatják, hiszen a kifinomult multiplayer mód ezt is lehetővé teszi: a 24 játszható hős és gonosztevő közül bármelyik karakter szabadon kiválasztható, ezáltal eddig nem tapasztalt akció/RPG élményt ígér a kiadó.

Mint minden nagyobb név, a Marvel: Ultimate Alliance is megjelenik a főbb platformokra, így az Xbox360,  a PS2, PS3, Wii, Nintendo DS, PSP tulajok örvendezhetnek.
 

Játszható karakterek:
Captain America, Daredevil, Deadpool, Gambit, Green Goblin, Hulk, Human Torch, Invisible Woman, Iron Fist, Iron Man, Juggernaut, Luke Cage, Mister Fantastic, Songbird, Spider-Man, Storm, Thing, Thor, Venom, Wolverine



Saját vélemény:

Szerintem nagyon klafa lehet ez a játék! Hisz ki nem akarna egy hős bőrébe bújni és a cimbikkel gyakni a gonoszt?! Az első része is remek volt, kár hogy ezt a másodikat nem tudom kipróbálni :(
Nagyon sok karakter van a játékban, nekem a felsoroltak közül a kedvencem Vasember. De van még egy favoritom, akit nem hiszem hogy a készítők beleraktak, ő pedig Spawn (keressetek rá Google-ben). Na mindegy, az a lényeg hogy nekem nagyon szimpatikus ez a játék, és én a helyetekben azzonnal beszerezném :)

A végére egy kis kedvcsináló:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://good-games.blog.hu/api/trackback/id/tr921416212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vancsi2 2009.09.29. 18:28:18

Pont párnapja szereztem meg ps re és mit nem mondjak SZAR egy nagy fos de csak a ps es verzióva toltam pc nem de azon NAGYON SZAR

Vancsi2 2009.09.29. 18:30:17

mondjuk még meg se jelent pc re de megfog lassan de szar nagyon :(

Chip2 · http://gameplays.blog.hu/ 2009.09.29. 18:55:42

Én játszottam vele Xbox360-on és ez egy SZAR ahogy vancsi(vagy Wiktor)is mondta.Talán jobban is jársz Borsesz, hogy nem tudod kipróbálni

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.09.29. 19:09:40

@Chip2: @Vancsi2: hát...ha ti mondjátok...de Wancsi...attól függetlenül nem kell 3 kommentet írni ha 1-be is elfér...am sztem meg a nézettel semmi gond...az egynek is ilyen volt és nekem nagyon bejött...

Vancsi2 2009.09.29. 19:36:30

megéltem ezt is valaki egyetért velem
és most próbáltam meg még egyszer hátha de még az élet kedvem is elment és inkább a TEKKEN 5 be elvertem arcad mondba 43 embert meg soryt 6 kitoltam ugy felhúzott

TJ (GCS) · http://gamecsaszar.blog.hu 2009.09.29. 20:16:15

Én kiopróbálom, ha meg tudom szerezni PS-2 re.

Vancsi2 2009.09.29. 21:11:38

de csak annak néz ki

Chip2 · http://gameplays.blog.hu/ 2009.09.30. 20:14:22

@Atilye: amióta elekzdték csinálni a játékot

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.10.01. 17:38:09

De a gamplay alapján ez rohadtul nem RPG xD
süti beállítások módosítása