Offline - Pünkösd

2010.05.23. 09:00

Gondolom sokakat nem érdekel a blogon az ünnepekkel kapcsolatos bejegyzések. Most nem egy Március 15 kaliberű ünnepről lesz szó, hanem egy egyházi ünnepről, ami nem más, mint a Pünkösd.

 Mit is ünneplünk ilyenkor? Sok-sok évvel ezelőtt ezen a napon szállta meg Szűz Máriát, Jézust és a 12 apostolt a Szentlélek. Mindig Húsvét után 50 nappal esedékes. Leghamarabb Május 10.-én, legkésőbb Június 12.-én esedékes.

 Viszont tegnap az erdélyi Csíksomlyón ismét meg lett tartva a mise, ahol több száz ezer magyar gyűlt össze a világ minden tájáról a székely faluba. Nagyszerű érzés lehet látni, ha körülötted több százezer magyar ül a domboldalon és Te abban a tudatban vagy, hogyha itt összesnél, mindenki segítene neked. Tudod, hogy senki sem fog tőled lopni, és nem lesznek tömegverekedések és zavargások. Remélem vanna olyan nézőink, akik kinnt lehettek ott, mert a szerkesztőségből feltételezéseim szerint senki sem volt ott tegnap. Én egyszer tervezek elmenni, a fenti képek meggyőzőek. (Egyébként másik képet nem igazán találtam. Csak ezt a nénit.)

A bejegyzés trackback címe:

https://good-games.blog.hu/api/trackback/id/tr122024473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gunny · http://gamesandmovies.blog.hu/ 2010.05.23. 14:13:12

itt is el tudom mondani,hogy nem túl sok blog ír az ilyen ünnepekről.

DennyX · http://anomaly.blog.hu 2010.05.23. 14:38:17

Március 15 az fontos ünnep.. De pünkösd??
Ezen a napon szállta meg Szűz Máriát, Jézust és a 12 apostolt a Szentlélek.
ez egy röhej -.-

Erevis · http://erevis.posterous.com/ 2010.05.23. 20:10:39

@DannyX: Inkább annak örülj, hogy van 1 szünnapod :)

Sanyaaa 2010.05.23. 22:04:00

@DannyX: Igen is ez fontosabb ünnep, sőt fotosabb, mint március 15.ik-e. Az nem elég fontos, hogy a keresztén megváltó feléled?
Amúgy szerintem jó cikk lett :)

Benyo513 2010.05.23. 23:20:51

@DannyX: És legalább egy kicsit okosodsz is :).

SzatyorHarcos 2010.05.24. 11:23:26

EREVIS regiztem battleswarmre majd fejlődünk együt mert 3 as vok emberkné aztán elég nehéz meg majd skypon majd beszélünk?

DennyX · http://anomaly.blog.hu 2010.05.24. 11:27:37

@Sanyaaa: Ezt nem hallottam. Fontosabb ünnep? -.- -.-

DennyX · http://anomaly.blog.hu 2010.05.24. 11:31:57

@Sanyaaa: Am nem ilyenkor "éled fel" olvasd el még egyszer

haveeer 2010.05.24. 11:47:06

Én szerintem nem oylan fontos ez az ünnep DE azért nem fontos nekem mert nem vagyok
nagy keresztény.... nem tud érdekelni... Hiszek istenbe meg hasonló de én számomra a Márc.15 fontosabb!

Nagyon jó cikk lett.. Szerintem akit érdekel és betartja ezeket az ünnepeket tegye... de szerintem ez nem egy vallási blog ... de mind1 ti tudjátok :)

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2010.05.24. 12:08:32

Ebben az esetben egyet kell értenem Denny-vel és Lajával. A Márc. 15 az oké az nagyon fontos ünnep, meg meg is kell róla emlékezni, de ez...

Benyo513 2010.05.24. 12:32:36

"Egyébként másik képet nem igazán találtam. Csak ezt a nénit."

Miféle nénit?! Ugye észrevetted, hogy az ott egy böhöm nagy tömeg? :D.

Rowlend · http://rowlend.blog.hu 2010.05.24. 19:43:13

Nem hiszem hogy tőletek függ mi a fontos ünnep és mi nem.Biztosan van olyan ember aki várja ezt az ünnepet nektek pedig semmi de semmi közötök nincs hozzá.Örülök hogy nem kell munkába menni...

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2010.05.24. 19:43:30

Erevis, én úgytudtam nem vagy nagyon vallásos.

DennyX · http://anomaly.blog.hu 2010.05.24. 21:29:50

@Rowlend: Mondtam én hogy tőlem függ? Annyit mondtam, hogy szerintem ez az ünnep kurvára de nem fontos :D

Benyo513 2010.05.24. 21:52:58

Mostantól mindig itt fogtok hisztizni, ha megjelentet valamelyikünk egy alig-alig fontos ünnepről egy cikket?!!!

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.05.25. 14:31:51

Hát emberek, ez már szánalmas, ami itt folyik. :S

És még nekem égett a pofámról a bőr, és engem szekáltat mindenki, hogy egy kis hülye szavazás-bunda miatt így kiakadok. És egyesek úgy oltottak akkor engem, hogy most meg ilyenen vitatkoznak. Gyönyörű! Fantasztikus! Zseniális! Undorító!

Egyértelmű, hogy a márc. 15-e nagyobb ünnep a magyarság számára, aki ennek ellent mond, na az kinyalhatja (bocs, de ez most kikívánkozott :S). DE! Én abszolút nem vagyok vallásos, a legkisebb mértékig sem, bár kiskoromban megkereszteltek, de ez csak mamám kívánsága volt... a lényeg az, hogy bár nem vagyok vallásos, mégis tisztában vagyok azzal, hogy vannak olyan ünnepeink, amik nem a harcokról, az elnyomásról, a lázadásról, a háborúról, a szovjetekről és ilyesmiről szólnak, hanem vallási előzményei vannak. Bizony a korombeliek képesek arra, hogy az ilyen vallási ünnepeket és hasonlókat semmibe vegyék. Pedig ennél nagyobb gané viselkedés nincs a Földön. A mi őseink nagy becsben tartották az efféle ünnepeket is, csak úgy, ahogy a már fent említett ünnepeket, amik másról szólnak. Nekünk nincs jogunk megkérdőjelezni ezeknek az ünnepeknek a fontosságát.

@DannyX: @Atilye: Megértem, hogy ez amolyan magánvélemény a részetekről és megértem... nem gondolkodhat mindenki úgy, ahogy én. De gondolkozzatok már! Amikor karácsonyra kapjátok az ajándékokat, akkor jó a vallási ünnep? Amikor "nyakon öntitek" a nagyszülőket/rokonokat/ismerősöket és kapjátok érte a csokit vagy a manapság nagyobb népszerűségnek örvendő pénzt, akkor jó a vallási ünnep? Igen, amikor kaptok is valamit, akkor bezzeg nem nyafogtok! Undorító!

De hogy említsünk pár olyan ünnepet, ami TÉNYLEG szánalmas és csak rámondják, hogy ünnep, igazából meg semmi értelme: NŐNAP: megérteném valamilyen szinten, ha lenne "férfinap" is, de így... VALENTIN NAP: ennél nagyobb gány ünnepet még nem hordott hátán a Föld, de persze utánoznunk kell a gyökér amcsikat... NÉVNAP: miért kell megünnepelni egy egyszerű, hétköznapi napot, aminek semmilyen előzménye nincs, egyszerűen csak ráaggatták, hogy az a te neved napja. Egy frászt...

Kérdezem én: RAGOZZAM TOVÁBB, VAGY MEGÉRTITEK VÉGRE?

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.05.25. 14:38:29

nah-nah-nah. Erre kell hazajönnöm? :D
Most komoly ilyesmin kell összeveszni? :)
Aki vallásos ember, annak egyértelmüen, a Pünkösd a fontosabb...ez nem kérdéses.

Azért akartam kitetetni egy ilyen bejegyzést, mert ezzel is megakartam azt mutatni, hogy nem csak a játékokból áll a világ. Nah meg persze azért is, hogy kicsit kúltúrálódjon néhány emberke, mert az ilyen korban ha megkérdezik tőled mondjunk hogy "mi a pünkösd?"...nem tudsz rá válszolni. Ez szerintem teljesen általános dolog, hogy egy ilyen ünnepről kiteszünk egy cikket, és amkor megkérdik tőled: Hoppá. Hát én olvastam erről...

Ennyi :)

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.05.25. 14:40:10

és mivel ugye már volt kint egy Szabályzatos bejegyzés, ezért Millenotti, és DannyX kitiltva egy napra...bocsesz, de már elég volt...

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.05.25. 15:11:50

@Gucs: mivel az Off-ért is bann jár, ezért inkább ne kössetek bele :)

ARSENAL4EVER 2010.05.25. 15:24:23

@Borsesz: Mért a bannolás bejelentése nem Offolás???

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.05.25. 15:33:06

@ARSENAL4EVER: Adminnak nem :) És ne kötözködj :D

ARSENAL4EVER 2010.05.25. 15:53:48

@Borsesz: "Adminnak nem" Mért más tud bannolni az oldalon??És nem kötözködök.

MaxellZero 2010.05.25. 16:03:51

Ha más is tudna bannolni az oldalon akkor káosz lenne. :D

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.05.25. 16:09:27

@ARSENAL4EVER: @MaxellZero: még csak az kéne ha a nézők is tudnának bannolni...

MaxellZero 2010.05.25. 16:12:31

@Borsesz: azért mondom hogy káosz lenne

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2010.05.25. 18:59:06

@Millenotti: Ne állíts rólam ilyen dolgokat. Olyat meg főleg ne, hogy undorító vagyok. Nem ismersz.

A Húsvétnak nem csak vallási előzményei vannak, szóval most csak azt árultad el, hogy nem tudod mit ünneplünk húsvétkor.

A Karácsony pedig... Az a Karácsony, egy ünnep amit a leg ateistább emberek is megünnepelnek, ezért mert ez a módi. Nem tudsz vele mit csinálni.

Nem tudom, hogy te mit hiszel magadról, de nagyon úgy írod a komikat mintha te lennél az atyaúristen. Abba lehet fejezni, mert te is ugyanolyan ember/senki vagy mint a többiek és mint én.

Mo$qUiTo · http://anomaly.blog.hu/ 2010.05.25. 19:52:03

LoL, basszus ez már Metrexey feeling ami itt megy..
1., Ilyenen összeveszni? xD Most ha az én véleményemet kérdezitek, szerintem is fontosabb ünnep egy Márc. 15, v egy Október 23..Aki vallásos, annak más a véleménye, de ilyenen elkezdeni kurva_anyázni, meg egymást le "undorítózni" Basszus,,Ez azért borzalom..Nem hittem vna, h idáig süllyed ez az oldal is..Most ne arra gondoljatok, h minden oldal fos, de pl. az RPCJr. színvonala is eléggé leromlott az elmúlt időkben..Szóval, szerintem mellőzni kéne atz ilyeneket, elfogadni a másik véleményét, nem pedig neki esni..Mert ezek az anomalisztikus személyek, mint pl. Milenotti, ski íghy hirtelen leír egy 80000 soros kommentet, amiben lehord mindenkit mindennek..Borzasztó. Szóval kezdhettek engem is anyázni. LESZAROM!

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2010.05.25. 21:34:04

Emberek! Teljesen igaza van @Mo$qUiTo: -nak. Ez már tiszta káosz. Ez már tényleg lyen Napiszar határait súrúlja. Egyik beszól valamit a másiknak. Ő visszaszól. Aztán a másik megint benyög valamit, majd mondja elég volt. Aztán a másik tovább folytatja. Ez így nem mehet tovább.

Ha sűrgősen nem változtat mindenki a stílusán, le fogom tiltani a kommentezést...

Benyo513 2010.05.25. 21:39:10

@Borsesz: Ezt én is támogatom...
süti beállítások módosítása