Ma rendhagyóan nem PC játékot hanem a 10. teszt alkalmából egy flash játék sorozatot mutatok be. Sokan leszólják a flash játékokat, mert gagyik. Ez nem mindig van így. Mint láthattátok már a videóban (ha nem akkor ott van lenn:) ) hogy elég látványos tud lenni főleg az utolsó részre gondolok. A fekete-fehértől a színesig. A gagyitól a csúcs-szuperig. Nem mellesleg a Thing-Thing 3-at 2007-ben jelölték a „ATi CrossFire People's Choice Award”-ra. Gőzöm sincs hogy mi ez, de valószínűleg valami jó :). Idáig 4 sztori része van és 3 aréna. Akit érdekel a története (angolul) ITT elolvashatja. Elöször a TT-Arena 2 vel játszottam majd sorban mindent kipróbáltam és csodálkoztam hogy milyen jó. Bár az első 1-2 része még nem valami eget rengető de a legújabb (TT Arena 3) az már üt. A legelső része még fekete fehér volt, és hát annyira nem is rossz de, nem olyan nagy gyöngyszem. A második már valamivel jobb, színes volt. Utána jött az Arena 1. Az arena annyit takar hogy nincs küldetés csak egy kiválasztott(már amelyikben lehet választani) ölni kell az ellenséget. Az az Arena 1-2 ben van zombi survival, stinky bean survival(ugrálló babok, amik a készítők másik játékából valók) sima survival ahol emberi ellenségek vannak és super survival ahol minden. A harmadikban számomra érthetetlen módon csak ember ellenség van, de cserébe több választható pálya van.
Én a TT-Arena 2-3 híve vagyok, és a TT-4 sem rossz, de a „sztorisakat” annyira nem komálom bár lehet bennem van a hiba attól még jók ez csak személyes vélemény. Bár a TT-3-ban soha nem tudtam hogy merre kell menni. Emlészem hogy amikor még gyerek voltam 8.-ban infon mindenki a TT-Arena 2-vel játszott xD. Annyira pro vagyok benne hogy még a napi Top listára is felszoktam kerülni :D. De vissza térve a sztori részekhez, a 3 volt a mélypont számomra mert érthetetlenül álltam és néztem mint Jenő a moziban hogy merre kell mennem eltévedtem. Az ilyet annyira rühellem a játékokban hogy nem tudom merre kell menni, hogy elmondani sem tudom. Ahogyan fejlődött a játéksorozat természetesen a fegyver arzenál is fejlődött. A 3-4 kidolgozatlan fegyverből mára egy nagyon jól meganimált fegyver készlet áll rendelkezésükre, amit nem mellesleg nagyon csipolok. Amit még megemlítenék az-az irányítás az első 1-2 részben olyan volt mintha kutyasz@rt rágnék, és nem túlzok. De nem szidok egy ingyenes flash játékot ami jobb mint a „kedvenc” buszos játékom, amiért pénzt kérnek(!). De az irányítás is sokkal jobb lett a vér és effektek is már olyan jók ha így folytatják akkor lassan PC-re is kiadhatják :). Ami a legújabb részben isteni lett az az hogy a hullák (legalábbis ami megmarad belőle) megmaradnak, tehát ne tűnnek el. Sőt, a töltényhüvelyek, a tárak és a robbanások nyomai sem szívódnak fel. Ez nagyon király. Ja és a mesterséges intelligencia. Bár ebbe hülyeség belekötni egy flash játéknál, de megemlíteném hogy a régebbieknél nem votl valami jó, de láttam már rosszabbat az újaknál meg egyenesen fantasztikus természetesen, ingyenes flash mércén:)
 
Nem csináltam új videot, mert ebben minden benne van :)
 

 
 
 
Értékelésem (az egész sorozat egyben):
 
Játékélmény: Szerintem az egész sorozatban folyamatosan csak javul, és szerintem jó, bár néha az irányítás miatt nem a legjobb. 9.5/10
 
Irányítás: Eleinte nem a legjobb, bár később is akadtak nehézségeim de összességében nem rossz. 8.5/10
 
Grafika: Nekem ez nem főszempont bár nem árt ha valahogyan azért kinéz a játék, ez egy flash játék és ahhoz képest nem rossz. 9/10
 
Mesterséges Intelligencia: Eleinte kicsit irányíthatatlan de nem észes később már sokkal jobb. 9/10
 
Hang-Zene: A soundtrack tetszik, a hangokkal sincs semmi baj, bár némelyik résznél kicsit „gej”. 9.3/10
 
Összességében: A flash játékok mércéjén elég jó!--> 9.3/10
 
Aki szeretne vele játszani az a www.crazymonkeygames.com on keressen rá hogy Thing Thing és az összes részt megkapja.
 
Kösz hogy elolvastad!!

A bejegyzés trackback címe:

https://good-games.blog.hu/api/trackback/id/tr931366334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dév 2009.09.07. 18:53:22

@Isty001: Dehát még mindig gyerek vagy :D

t1011 2009.09.07. 19:42:13

@Isty001: wow isty eddigi legjobb teszted.

Chip2 · http://gameplays.blog.hu/ 2009.09.07. 19:56:43

Jó lett a teszt!Nekem a kedvencem a Thing-Thing 4 az arenakat utáltam mert nem voltak bossok.

Chip2 · http://gameplays.blog.hu/ 2009.09.07. 19:59:21

bocs a dupla kommentért, de mivel az előző blogodon kérted a hibákat leírni akkor itt is leírom:
utolsó sor:"ráh oyg Thin Thing" ebben van egy pár helyesírási hiba:)

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2009.09.07. 20:06:30

@Dév: Miből következtetsz erre? xD

@t1011: Kösz, örülök ohgy tetszik:)

@Chip2: Örülök ohgy tetszik, ja és kösz javítom :D

Dév 2009.09.07. 20:08:08

@Isty001: a fiúk sosem nőnek fel :D

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2009.09.07. 20:10:49

@Dév: Ja hát igen xD Legmélyen bennem ott rejtőzik a kis gyerek xD

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.09.07. 20:15:59

@Isty001: jajj ne is mond :D én még mindig próbálok NEM felnőni :D

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2009.09.07. 20:59:07

@Borsesz: Gyerekek (jó vicc, én is az vagyok) ne is akarjatok felnőni. Sokkal jobb ez így. Nekem már most elég problémás életem van, igazán nem várom a felnőtkort (vagy talán egy kicsit -> megszabadulni a sok GYP-s, debil osztálytárstól), amikor a sport mellet valahogy dolgoznom meg fősulira járnom is kell. Bezzeg óvodában hogy vártam, hogy nagy legyek (jó vicc, 157 cm nem olyan nagy, 9.-kben meg már egyenesen 'gáz'. Bár lennék inkább ovis, problémák nélkül. Bár a mai világba már az se biztos, hogy ovis szívesen lennél, sok köcsög fasz divatgyereket úgy utálom, most a kis 4-5 évesek káromkodnak ezerrel (azt se tudják mi mit jelent), én meg 3.-ig nem tudtam mi az, hogy hülye :D
A teszt, Isty nagyon jó, nem az eddigi legjobbad, vagy csak én vagyok álmos, mert az elejét nehezen szedtem össze, de abban teljes mértékben egyetértek veled, hogy a grafika nem számít.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.09.07. 21:07:19

@Njugi: hát igen...én is most vettem észre...nekem már kisértettségi, vizsgák, prezentációk stb...nemsokára azon kapom magam hogy érettségizek, van egy hosszú szakállam, egy 'kocka' szemüvegem, nah meg az ölemben egy szőke picsa aki csak egy fogadás miatt a csajom...én se leszek már 10 éves :(

peti960 · http://technika-clan.gportal.hu/ 2009.09.07. 21:30:04

@Njugi: jó törpe vagy hallod-e én 7. vagyok és 184 cm nálam sok a GYP-s 2 fajta van van az elembajos(aki ényleg fogyatékos azt nem illik piszkálni mert az én növérem is az )és van a GYökér Paraszt

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2009.09.08. 13:55:50

@Borsesz: Akkor neked se megy től jól.
@peti960: Na, kösz. Pedig nyáron ~5-7 cm-t nőttem. De apám is 15-16-17éves korára nőtt meg. És nem vagyok törpe :P

peti960 · http://technika-clan.gportal.hu/ 2009.09.08. 14:08:35

@Njugi: jólvan kicsit durva volt a törpézés van egy volt ostály társam az 1. ota nött 10 cm

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2009.09.08. 19:01:05

Én már öreg vagyok, már 15 éve húzom az igát xD

Dév 2009.09.08. 19:11:34

@Borsesz: nekem így 21 évesen még csak kerítésléc van a pofámon :D
Nekem meg idén lesz informatikai szakvizsgám, meg az évközi vizsgákról ne is beszéljünk, holnap is lesz cisco vizsgám 2 fejezetből.

Dév 2009.09.08. 19:20:58

@Dév: kicsit optimista voltam és 5 és fél hónapot megelőlegeztem magamnak :D

Sindare · http://sindareakvarisztika.blog.hu/ 2009.09.08. 19:54:53

@Dév: Én is informatikában utazom :-)

Jelenleg a szuperszámítógépekről csinálok projectet.

Dév 2009.09.08. 20:38:48

@Sindare: de én már a falramászok tőle, mikor túlbonyolítják a legegyszerűbb dolgot és úgy kell megtanulni, mert az egyszerűbbet nem fogadják el vizsgán. Meg már ebből a cisco-s (haver szerint cickó :D), hálózatépítős cuccal is tele a ****om.

Asse jobb :D
süti beállítások módosítása