A klasszikus roncsderbi

2009.09.23. 17:32



 

Elöször is bocs hogy ennyit késtem de nincs túl sok szabad időm.És sokan uúgy gondolják hogy 5 perc egy ilyet megírni. Hát a leírás nem is tart soká de a játékot végig kell vinni és ki kell találnom hogy mit írjak le.

Ezt a játékot Maxxx ajánlotta.Már régebben is meg volt ez a játék, csak nem jutott eszembe. Amikor játék után keresgélek, fórumokon olyanokat látok hogy a régi játékok mind szarok. Ez nem igaz. Azt is olvastam hogy egyesek szerint a Magyarok nem tudnak jó játékot csinálni. Ez sem igaz. Egyszer már bemutattam egy jó régi magyar játékot. A SWINE-t. Itt van még egy. Ez egy 2001-es magyar alkotás. Szerintem a játékosok 99%-a ismeri a Terep 2-t, ami már egy legenda. Ez a játék a Terep 2 folytatása. Persze ez már sokkal fejlettebb, nem csak négy autó van:). A játékban a bajnokságban négy kategória van.(pl.: extreme, truck) Mindegyik kategória három autó van. A kategóriákon belül vannak játékmódok, pl.: CTF, Return The flag, Off-Road Race..stb.). Minden kategóriában vannak más pályák is. A játékot ezek az lemek teszik nagy naaaagyon színessé. Sok pálya, Magyarországtól elkezdve Egyiptomig minden van. Van szabad gyakorlás is hogy nincs semmi feladat száguldozhatunk. Van amikor bajnokságon kívül az idáig megnyert kocsikkal és pályákkal tolhatjuk, választhatunk, pályát, kocsit játékmódot és hadd szóljon!A járműveket össze lehet törni, kereket kiszakítani lámpát letörni, és elég látványosan lehet csinálni. Én úgy voltam ezzel amikor elöször játszottam vele akkor nem tudtam abbahagyni, ez köszönhető a változatosságnak. Egyszer a homokdűnék között majd a havas domboldalon más-más kocsikkal. A kocsiknak vannak különbözőbeállításaik. Ha nem akarunk bajlódni lehet egyszerűen csak a tuningot állítani, hogy pl.: gyári, off-road, verseny..stb.., vagy akár mi magunk is állíthatunk olyan dolgokat mint felfüggesztés, gumik keménysége, fékek, és ez elég sokat tud számítani, hogy melyik pályán melyiket használjuk. Ha ez nem lenne még elég minden autó mellé van vagy 3-4 de valamelyikhez több festés is. Jó tudom ma ez nem nagy szám pl az NFS mellett, de hadd emlékeztesselek titeket hogy 2001-es játékról beszélek, és azért a korát nagyon meghaladja. Ha valamibe bele kéne kötnöm azok az ellenségek lennének. De nem azért mert olyan prosztók hanem túl okosak ami néha irritáló lehet. Sokszor direkt nekem jönnek, amitől gyakran felborulok, és időt veszítek vagy rosszabb esetben összetöröma  kocsit aminek a javítás 3 másodperc ami alatt simán leelőz mindenki. De ez legyen a legnagyobb baja minden játéknak. De vannak még más autók is és egy ATV ami nincs a bajnokságban. A bajnokságról annyit mondanék hogy az elején könnyű de utána piszok nehéz, néha sok próbálkoás kell de nekem általában meg volt a kellő morálom, mert ennél a játéknál éreztem hogy játszanom kell tovább mert ez marha jó! Nem úgy mint kedvenc buszos játékomnál. De a bajnokság befejezése után sem "múlik el a tűz" mert sokszor csak egyedül szadizok egy keveset:). Ami még nagyon odavág az a pálya generállás.Az alap pályákon kivül a növénbyzet domborzat és egyéb beállítások után generálhatunk magunknak egy véletlenszerű pályát amin lehet játszani, ez is azért elég jó. Tehát ez egy JÓ játék, sok jó autóval, (Kamiontól a rally kocsiig) sok pályával (havastól a homokosig). Aki szereti az autós játékokat annak ez kötelező. A gépigénye elég alacsony, sajnos sehol nem találtam meg.

 

Értékelésem:

Grafika: 2001-hez képest szép bár néhol kicsit "megnyúlott" a textura de talán 1-2 helyen láttam. 9.5/10

Irányítás: Egyszerű, és könnyű de picit lehetne jobb. 9.5/10

Mesterséges intelligencia: Nagyon jó kicsit agresszív ellenségek de nem is baj, csak néha kicsit idegesítő. 9.8/10

Hang-Zene: Egy szó: FANTASZTIKUS!! A soundtrack nagyon király! 10/10

Játékélmény: Nagyon jó! 10/10

Összeségében: Nagyon jó játék mindenkinek ajánlani tudom! -->9.8/10

Ha a játékkal vagy akármi mással kapcsolatban kérdésed lenne akkor ide a kommentekbe vagy az acelagyar@freemail.hu ra írj!

Esetleges hibákat a kommentekbe írjátok, és ksözönöm hogy elolvastad!

Isty 2009. 09. 23.

A bejegyzés trackback címe:

https://good-games.blog.hu/api/trackback/id/tr241402291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Urgod 2009.09.23. 18:25:30

Régi szép idők...

OFF:Sajnos a Terep 2 kimaradt az életemből.Tud valaki adni egy linket ahol INGYENESEN letölthetem?

Bocs az OFF-ért

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.09.23. 18:28:36

@urgod: semmi baj az offért, játtékkal kapcsolatos offokat szívesen fogadunk...

próbáld meg ezt...
www.freeweb.hu/csendes/terep2/letoltes.html

jah am nagyon jó a teszt ;)

Vancsi2 2009.09.23. 18:56:37

legelső mondat :
Elöször is bocs hogy ennyit késtem de nincs túl sok szabad időm.És sokan uúgy
utólsó szót elirtad

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.09.23. 18:59:27

@Vancsi2: nem vetted még észre am hogy minden tesztben vannak helyesírási hibák? keresgéld akk meg őket XD sztem nem ez számít... nem lehet minden apró kis szar tökéletes...de a teszt maga sztem nagyon jó :)

Vancsi2 2009.09.23. 19:13:05

télleg az de azt kérte Isty-Pisty hogy szoljunk
Esetleges hibákat a kommentekbe írjátok, és ksözönöm hogy elolvastad!

én ezért irtam le

Vancsi2 2009.09.23. 19:13:34

jah és a köszönöm se jó

Urgod 2009.09.23. 19:16:35

@Borsesz: Kösz a linket

Am. jó a teszt

Urgod 2009.09.23. 19:27:46

@Borsesz:Ez biztos hogy nem demó?
Mert nem igazán lehet benne sok mindent csinálni az ellenfelek el sem indulnak + ki van írva hogy demó.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.09.23. 19:45:30

@Vancsi2: hát igazából nem tudom...egy hivatalos oldalt találtam...ha ott nincs akk nem hiszem hogy a teljes fent van...legalábbis én még nem találkoztam vele...

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2009.09.23. 20:06:31

@Borsesz: Kösz:) Igen az elírások a kezdetek óta a védjegyem:)

@urgod: Kösz

@Vancsi2: Kérlek ne Hívj Isty-Pistynek Isty a nevem csak így simán, mert elborul az agyam :)

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2009.09.23. 20:09:41

@urgod: Ja és szerintem mihamarabb szerezd be mert az egy igazi klasszikus:) . Szerintem biztosan fennt van valahol. Guglizd ki hogy Terep 2 rapidshare

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2009.09.23. 21:06:42

@Isty001: De utána az Insanet is próbáld ki és bocs a sok üziért ;)

PeZz 2009.09.24. 15:33:18

Akinek meg a gépe engedi az szedje le a FUEL-t és próbálja ki mert kib.szott jó...

Benyo513 2009.10.31. 23:53:06

eredetin még mindig meg van, 3* biztosan kipörgettem
süti beállítások módosítása