Hitman történelem

2009.10.28. 18:52

Kedvenc játék sorozatom és szerintem ezzel nem csak én vagyok így. Ugye ez egy igen JÓ játék és bonyorult (amit én nagyon szeretek egy játékban) bár valaki ezt utálja és inkább kidobja a szemetes kosárba…..Jó-jó tudom elég a mellédumából kezdjük is e legendás játék történetét.

Kiadó: Edios
Fejlesztő. IO Interactive



Hitman: Codename 47

Krisztus után 2000-ben alapul egy olyan ügynökség melyet egy román hapek megalapít. A bérgyilkosok klónok és azt a számot kapják névnek ahányadszorra lettek klónozva. Kapunk különböző fegyvereket gyilkosságunk eléréséhez.

Szerintem ez nem a legjobb Hitman bár nem is a legrosszabb. A legfőbb pozitívuma a játéknak a változó helyszínek, a számtalan sok küldetés , és még sok olyan extra ami igen izgalmassá teszi a játékot. Van a játéknak egy rettentő nagy negatívuma és az a kevés fegyver amit a következő részekben  pótolni fognak.



Hitman 2

2002-ben az IO olyat alkot amit sem én és a kedves gémerek nem fognak elfeledni egy klasszikus és a legjobb Hitman játék.A 47-es kilép a szakmából új életet kezdve egy kolostorban, Bár ezt egy ismeretlen olasz maffia megakadályozza. Elrabolják szeretet papunkat  és mi ezt átgázolva mindenkin akitől csak információt szerezhet ez ügy kapcsán ,hogy kiderítse hol van az atya.
Mint már leírtam ez a legjobb Hitman játék és ezzel együtt az egyik legkedvesebb játékom is.
Ezt tényleg megéri kipróbálni.



Hitman: Contracts

2004-ben sikerült megcsinálni a kedves IO-nak a lehető legrosszabb Hitman-t  ez egy tipikus kiegészítőnek felelne meg. Az egész annyiból áll hogy esős éjszakás pályáról-esős éjszakás pályára menekülünk a neves zsernyákok elől akik keresnek minket jah és még egy kis múltbeli kitekintőt is kapunk úgyhogy nagyon monoton ez a játék nekem annyira nem tetszett.



Hitman: Blood Money

Hmmm…..nah ezt már nevezem  rohadt jó kis játék lett ebből a Blood Money.ból hogy miért?

-Szép grafika.
-Izgalmas küldetések.
-Rengeteg extra.
-Rengetek újítás.

És még sok más különleges dolog. Itt már e 47-es kissé megöregedett ám nagyon formában, Egy ellenséges szervezet kivégzi ügynökségünket és dolgunk az lesz ,hogy mi ezt megbosszuljuk és mindenkit kinyírjunk aki ezeket megmerészelte.

A bejegyzés trackback címe:

https://good-games.blog.hu/api/trackback/id/tr861482158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Isty01 · http://cyanideandhappiness.blog.hu/ 2009.11.03. 16:34:32

Jó cikk, szeressük a Hitmant, én a kettővel toltam csak de az nagyon nagyon tetszett
süti beállítások módosítása